ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

להיות בעל דירה בקרבת הים, בלי צורך במיליונים: ההזדמנות האירופית הבאה

הכירו את העיר האירופית המתפתחת לכדי מגנט התיירות הבא של היבשת – בטומי • כך תרכשו דירה מפוארת בעלות נמוכה

להיות בעל דירה בקרבת הים, בלי צורך במיליונים: ההזדמנות האירופית הבאה
מגדל יוקרה צילום: בי גרופ

למה התרגלנו כל כך לשמוע "השקעה בנדל"ן" ומיד לחשוב על משכנתא, הלוואות, מיליוני שקלים, הוצאות והתחייבויות? איך קרה שהעולם הרווחי הזה של נדל"ן מניב למעשה מרגיש לעתים קרובות סגור בפני משקיעים קטנים ובינוניים? זאת תפישה מוטעית, והשקעה עם BGROUP יכולה להוכיח את זה.

עם BGROUP לא צריך מיליונים, לא צריך הלוואות מסוכנות ולא צריך שההורים יעזרו. פחות מ-120 אלף שקל, ויש לכם דירה במגדל יוקרתי בקרבת הים. נשמע כמו הזייה? הכירו את העיר האירופית המתפתחת לכדי מגנט התיירות הבא של היבשת – בטומי, עיר לחופי הים השחור.

העיר שנמצאת במדינת גיאורגיה, מהווה מוקד לתיירות מכל העולם, שכן היא משלבת בין מיקום מנצח על קו החוף, כלכלה צומחת, מחירים זולים ועירוניות מתחדשת. כשרוב מדינות החוף האירופיות נהפכו יקרות מדי לנופש הממוצע, גיאורגיה מנצלת את המצב ומפתחת וממצבת את עצמה כאלטרנטיבה ראויה.

בטומי נמצאת בשלב הראשוני בתהליך שאותו כבר עברו יוון וקרואטיה – תיירים מכל העולם מגלים אט-אט   את האזור, וכשמוקדי תיירות אחרים מתייקרים, הם מגיעים בהמוניהם. קרואטיה וערי החוף שלה נהפכו בעשור החולף לאלטרנטיבה לספרד ודרום-צרפת עבור נופשים אירופיים, וכך גם יוון לפניה. כעת גיאורגיה נמצאת בראש הרשימה. בשנים הקרובות, בתמיכה של השקעה ממשלתית חסרת תקדים בפיתוח תשתיות ופתיחת דלתות למשקיעים זרים, בטומי תחווה צמיחה מטורפת – שכבר התחילה.

BGROUP כבר שם. הקבוצה פעילה בשוק הנדל"ן הגיאורגי הצומח כבר שנים, ומאחוריה פיתוח ושיווק של 11 פרויקטים מוצלחים בבטומי. אם השקעה בבטומי בסכום זעיר של החל מ-119,000 שקל נשמעת לך מעניינת, BGROUP רוצה להיות המדריך שלך בשוק המקומי. הקבוצה משווקת כיום דירות בפרויקט  Calligraphy Towers שיכלול שלושה מגדלים בני 45 קומות, עם מלון מבית הילטון העולמית, שתי בריכות, מסעדות, מגרשי ספורט ועוד.

BGROUP היא החברה בגדולה והמובילה בשוק, והיא מלווה את המשקיע דרך כל הליך הרכישה – ליווי על ידי עורך דין בארץ ובחול, רכישה בטוחה, רישום הנכס והשבחתו. כעת הקבוצה מציעה מחיר פריסייל נמוך ביותר של 119,000 שקל בלבד, בתנאי תשלום נוחים - רק 40,000 שקל עכשיו, והיתר בתשלומים לא ריבית או הצמדה. לבסוף, המשקיע יחובר לחברת ניהול בינלאומית, המתחייבת ל-8% תשואה בשנה. אז לא, זו לא הזייה, ואין צורך להיות מיליונר כדי להיות בעל נכס. בואו לבטומי.

לפרטים נוספים:2806*

גאורגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד