ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
המאוכזב יערוק לסער?

אבי דיכטר: "אני לא אוהב את העובדה שאני לא שר"

פרישתו של גדעון סער מהליכוד גורמת לכאב ראש לא קטן במפלגת השלטון, שם חוששים מעריקה המונית של מאוכזבי נתניהו אל כיוונו של סער, חבר הכנסת אבי דיכטר התראיין בנושא ומיד מיהר להכחיש

אבי דיכטר: "אני לא אוהב את העובדה שאני לא שר"
אבי דיכטר בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עם פרישתו של גדעון סער מהליכוד חוששים במפלגת השלטון מעריקה המונית של מאוכזבי נתניהו לכיוונו, על לי הדיווחים נתניהו זימן אליו השבוע את כל חברי הכנסת ה'מתנדנדים' על מנת לוודא כי לא ייווצר סחף לכיוונו של סער.

מנגד, במערכת הפוליטית ההערכה הרווחת היא שיפעת שאשא ביטון, מיכל שיר ושרן השכל, מועמדות ודאיות לעריקה מהליכוד למפלגתו של סער. בנוסף להן הוזכר שם מעניין נוסף, הלא הוא חבר הכנסת אבי דיכטר, שהתאכזב מאוד מכך שנתניהו בהרכבת הממשלה לא הציע לו תפקיד שר כיאה למעמדו וניסה לפטור אותו בתפקידים זוטרים. בעוד השכל ושיר מכחישות את הדיבורים על עריקה, דיכטר לא הכחיש זאת ואף חידד את האיום.

ראש השב"כ לשעבר שכיהן במגוון תפקידי שר אבי דיכטר אמר ביום שישי בראיון לחדשות 12 "כל דבר בעתו אני לא אומר דברים לחינם. על רעידת אדמה יודעים רק אחרי שהיא מתרחשת".

עוד אמר דיכטר בראיון "אני לא אוהב את העובדה שאני לא שר בממשלה ואני גם לא אֹהַב את זה בעתיד. אני חושב שכשר בממשלה אני אצליח לשרת את המדינה טוב יותר, בזכות הניסיון הרב שלי לאורך הרבה מאוד שנים והרבה מאוד תפקידים. אני חושב שזו בעיה שלא התמניתי לשר ואני לא מתכוון להישאר עם בעיות, אלא לפתור אותן".

יצוין, כי מיד לאחר פרסום הדברים, נפנה חבר הכנסת אבי דיכטר בחשבון הפייסבוק שלו להכחיש את הכוונה לערוק למחנה סער. "את תרומתי למדינה אעשה מתוך הליכוד" כתב דיכטר.

עוד הוסיף דיכטר, "שום תפקיד לא מצדיק דהירה לבחירות במצב בו נתונה המדינה בעקבות משבר הקורונה. חג החנוכה מתאר בגבורה את אחדותנו עוד מימיי המכבים וכך אנו מוכרחים להישאר. חג חנוכה שמח".

אבי דיכטר גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד