י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מובילים בעשייה

ר' מוטי שמני מונה למתאם קשרי קהילה מטעם מכבי שירותי בריאות בביתר עילית

ר' מוטי שמני, מהדמויות המוכרות בעשיית חסד ונתינה, יספק מענה יעיל וזמין בהתאמה לצרכים הייחודיים של תושבי ביתר עילית. המינוי החדש מצטרף להתרחבות הכוללת שמובילה מכבי במגוון שירותי הבריאות בעיר, ויסייע בהאצת תהליכי ההתפתחות לטובת תושבי ביתר עילית חברי מכבי

ר' מוטי שמני מונה למתאם קשרי קהילה מטעם  מכבי שירותי בריאות בביתר עילית
מוטי שמני צילום: יח"צ

מהפכת השירותים של מכבי בביתר עילית מספקת מענה בריאותי מקיף לתושבים באמצעות מרפאות מרווחות, צוות מקצועי ומענה מותאם. כמובילת שירותי הבריאות המתקדמים, מכבי מקדמת את פעילותה בהתאם להתפתחות המרשימה שחווה ביתר עילית בשנים האחרונות. במסגרת המחויבות של מכבי להעניק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות ומקצוענות, מונה ר' מוטי שמני למתאם קשרי קהילה מטעם מכבי בביתר עילית.

ר' מוטי שמני, מהדמויות המוכרות בביתר עילית בעשיית חסד וסיוע לזולת, נכנס לתפקידו כמתאם קשרי קהילה של מכבי. במסגרת תפקידו החדש, יספק ר' מוטי שמני מענה יעיל וזמין בהתאמה לצרכים הייחודיים של תושבי ביתר עילית. פעילותו של ר' מוטי שמני תשפיע על ההתרחבות של מכבי בעתיד, ותוביל שירות אישי ונגיש בהווה. לפעילותו ישנה חשיבות רבה בהעמקת הקשר של מכבי עם התושבים והרחבת המענה הקיים לטובתם.

המינוי החדש מצטרף למעטפת השירותים הקיימת שמספקת את צרכי התושבים במגוון תחומים רפואיים. לצד הצוותים המקצועיים והזמינות הגבוהה לשירותי מכבי, חברי מכבי בביתר עילית יכולים ליהנות ממעטפת שירותי בריאות מקיפה באמצעות מרפאת השיניים מכבידנט ובית המרקחת מכבי פארם. בתקופת הקורונה, עם התגברות הצורך במענה מתאים, הציבה מכבי גם עמדת קורונה חדישה הפועלת בשעות נוחות ובמוצאי שבתות.

ר' מוטי שמני, מתאם קשרי הקהילה החדש במכבי שירותי בריאות: "זו זכות להימנות על צוות מתאמי קשרי הקהילה של מכבי, העושים ימים ולילות במטרה לסייע לציבור ולהנגיש עבורו את שירותי הבריאות בגובה העיניים. הפעילות שלנו נושאת עמה אחריות רבה, ובהחלט מדובר בתפקיד מלא משמעות שמטרתו לעזור לתושבים ולקדם עבורם את המענה הרפואי ההולם ביותר".     

 

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד