י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הסתובב 5 פעמים

תיעוד מזעזע: בא לעקוף והתנגש בעוצמה בשני רכבים

תיעוד מפחיד: נהג נוסע במהירות מופרזת ומנסה לעקוף בין שני רכבים, מה שגורם לו להתנגש בהם ולהעיף אותם לצידי הכביש תוך כדי סיבוב עוצמתי  • צפו

תיעוד מזעזע: בא לעקוף והתנגש בעוצמה בשני רכבים
התאונה בכביש 22 צילום: מתוך הסרטון

סרטון שצולם ביום חמישי בכביש 22. מהתאונה שאירעה בין 3 כלי רכב, תיעד מכונית שנסעה במהירות מופרזת, ויצאה לעקיפה בין שתי מכוניות מה שגרם לה להתנגש בהן בעוצמה ולהעיף אותן לצידי הכביש. 

הרכב מתנגש בעוצמה בשני המכוניות. קרדיט: עמותת אור ירוק

כתוצאה מהתאונה, הנוסעים ברכבים נפצעו קל ונזק נגרם לרכבים.

א׳ ששלח את הסרטון שתועד ממצלמת הרכב שלו, מתאר: "נסעתי בכביש במהירות של 110 קמ"ש בערך, כאשר נהג צעיר ברכב אדום נסע במהירות גבוהה מאוד, אולי 150 קמ"ש וניסה לעקוף. פתאום שמעתי רעש וכלי הרכב התנגשו. הרבה נהגים עצרו מיד ורצתי לסייע. ראיתי שהיו פצועים קל שיצאו מכלי הרכב ומיד לאחר מכן גם המשטרה הגיעה".

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "נהיגה במהירות מופרזת היא הגורם הראשון לתאונות הדרכים הקטלניות בשנת 2019. חשוב להבהיר כי מהירות מופרזת הורגת ותורמת להחרמת התאונה, להגדלת עוצמתה ופוגעת ביכולת הנהג להתחמק מתאונה בזמן חירום. למשטרת ישראל חסרות 200 ניידות תנועה וחסרים מאות שוטרים והתוצאה היא שנהגים לא חוששים להשתולל בכביש ולסכן את החיים של כולנו. חייבים להוסיף ניידות ושוטרים כדי ליצור אווירה הרתעתית שתמנע מראות כאלו שבמזל גדול לא הסתיימו בתאונה קטלנית ובאובדן חיי אדם"

כביש 22 אור ירוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד