כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
מומחה הבית הלבן מתריע

"האמריקאים לא יוכלו לזרוק את המסכות עד סוף 2021"

מומחה למחלות זיהומיות של הבית הלבן בשם ד"ר אנתוני פאוצ'י מתריע כי האמריקנים לא יוכלו לזרוק את המסכות עד סוף שנת 2021 • "כנראה עד סוף הסתיו ותחילת החורף הבא"

"האמריקאים לא יוכלו לזרוק את המסכות עד סוף 2021"
כריס מילר מקבל את החיסון צילום: משרד ההגנה

ד"ר אנתוני פאוצ'י מומחה למחלות זיהומיות של הבית הלבן, אמר כי האמריקנים לא יוכלו לזרוק את המסכות עד סוף שנת 2021 והודיע ​​כי הוא רוצה להתחסן בטלוויזיה בשידור חי בהמשך השבוע.

פאוצ'י, בן 79, נחשב בסיכון גבוה לנגיף הקורונה בשל גילו, מה שהופך אותו למועמד לקבל את החיסון לפני האוכלוסייה הכללית.

למרות הגעתו של החיסון לארצות הברית, הוא הזהיר כי אין פירושו סוף המגיפה. "אני לא מאמין שנוכל לזרוק את המסכות ולשכוח מהפרדה פיזית במסגרת הקהילה לזמן מה, כנראה עד סוף הסתיו ותחילת החורף הבא", את הדברים אמר במהלך אירוע בריאות וירטואלי ללימודים אסטרטגיים ובינלאומיים. "אבל אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה", הוא הוסיף.

עובדי שירותי הבריאות החלו לקבל את החיסון של פייזר ביום שני, כאשר הראשונים היו תושבי בית האבות שהיו בראש סדר העדיפויות מפאת גילם. "אני חושב שזה יכול להיות תוך שבוע" אמר פאוצ'י במהלך ראיון ל-MSNBC לגבי מת הוא עצמו יכול להתחסן. "כלומר, אני מתאר לעצמי שזה יכול להיות בשבוע הבא, ואז אולי לכל המאוחר בשבועיים הקרובים".

"ברגע שהתור שלי יגיע, אשר ככל הנראה יהיה בקרוב מאוד, אני אהיה זמין להתחסן בפומבי כדי שאנשים יראו שאני מרגיש חזק וזה משהו שאנחנו צריכים לעשות, ואני מקווה שזה יעודד רבים להתחסן" אמר פאוצ'י.

כזכור בארצות הברית דווח בעבר כי הנשיא הנבחר ג'ו ביידן מעוניין להתחסן בפומבי בכדי להגביר את האמון בחיסון. בינתיים, ממלא מקום שר ההגנה כריס מילר ביקר ביום שני במרכז הרפואי וולטר ריד, שם הפך לאחד מהראשונים בממשל טראמפ שקיבל את החיסון.

קורונה ארה"ב חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד