י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בשורה למשרתים

אושר בוועדה: מענק של אלפי שקלים למתנדבים החרדים

ועדת העבודה והרווחה אישרה מענק עד 4500 ₪ עבור מתנדבים שסיימו את השירות שלהם במהלך שנת 2020 • המענק יועבר בנוסף למענק ולפיקדון שמקבלים מסיימי השירות

אושר בוועדה: מענק של אלפי שקלים למתנדבים החרדים
חיילים חובשי כיפה. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
בשורה נוספת למתנדבים החרדים במסגרת השירות האזרחי: ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה היום (שלישי) מענק מיוחד עבור מתנדבים שסיימו את שירותם במהלך שנת 2020.
המענק על סך 4500 שקלים יועבר למתנדבים נשואים שסיימו את השירות במהלך שנת 2020, בנוסף למענק השחרור והפיקדון שמועבר למסיימי השירות.
כמו כן אישרה הועדה מענק ע"ס 1000 ₪ למתנדבים רווקים שסיימו את השירות באותה תקופה. מאחורי אישור המענק עומד הצורך והרצון להקל על המתנדבים שמסיימים את שירותם בתקופת ההשתלבות בשוק התעסוקה.
ראובן פינסקי מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי אמר עם האישור בוועדה "המתנדבים שסיימו את שירותם במהלך השנה החולפת נאלצו להתמודד עם שוק שמצוי במשבר קורונה ומחסור במשרות, וחשוב לנו להקל עליהם את המעבר הזה". 
ההחלטה להעביר את המענקים גם למסיימי השירות האזרחי היא בעלת משמעות למאות מתנדבים חרדים בשירות האזרחי שע"י ארגון חברים, והיא התקבלה תודות למאמצי הרשות לשירות לאומי אזרחי. בהקשר הזה מבקש פינסקי להודות באופן מיוחד ליו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ חיים כץ "שהבין את הצורך של המתנדבים שלנו, והתעקש והשקיע רבות על מנת שגם הם ייהנו מהמענק".
"בסופו של דבר מדובר על מתנדבים יקרים שתרמו רבות לחברה ועם שחרורם מתמודדים עם שוק תעסוקה מפחיד ומאתגר. החובה של המדינה היא לדאוג להם ככל הניתן על מנת לספק להם את המצנח הנוח ביותר להשתלבות בשוק" אמר פינסקי.
איראן שירות אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד