כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המפץ הימני

גדעון סער צובר תאוצה על חשבון בנט

שבוע לאחר שהכריז על פרישתו מהליכוד והקמת מפלגתו החדשה, גדעון סער ממשיך לזנק ומגיע ל-21 עד 22 מנדטים וזאת על חשבון נפתלי בנט ומפלגתו. גם באחוזי ההתאמה לראשות הממשלה הוא שני לנתניהו

גדעון סער צובר תאוצה על חשבון בנט
נפתלי בנט/גדעון סער צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

מפלגתו של גדעון סער מוסיפה לזנק בסקרים על רקע הצטרפותה היום (שלישי) של חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון בעוד חמישה מנדטים, בעיקר על חשבונו של נפתלי בנט וסיעתו 'ימינה'.

על פי סקר שערך מכן 'מדגם' של מנו גבע ופורסם ב'חדשות 12', לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד היה זוכה ב-27 מנדטים, מפלגתם של גדעון סער ויפעת שאשא ביטון היתה זוכה ב-21 מנדטים, יש עתיד עם 14 מנדטים וימינה של נפתלי בנט עם 13 מנדטים.

עוד עולה מהסקר, כי הרשימה המשותפת המאוחדת זוכה ב-11 מנדטים, ש"ס עם 8 מנדטים, יהדות התורה ב-8 מנדטים, מרצ 6 מנדטים, כחול לבן עם 6 מנדטים בלבד וכך גם אביגדור ליברמן 6 מנדטים.

במקרה שהרמטכ"ל בדימוס גדי איזנקוט יצטרף לגדעון סער, יתווסף להם מנדט בלבד, כך שהליכוד נשארת עם 27 מנדטים ואילו מפלגתו של גדעון סער עולה ל-22, ימינה נשארת עם 13, יש עתיד יורדת ל-12, הרשימה המשותפת עם 11, ש"ס ללא שינוי עם 8, יהדות התורה עם 8, מרצ 5, כחול לבן 5 וישראל ביתנו 5, כשמפלגה חדשה בראשות ר"ע תל אביב, רון חולדאי זוכה ב-4 מנדטים בלבד, על סף אחוז החסימה.

בתרחיש שבו איזנקוט מצטרף דווקא לנפתלי בנט, אזי, הליכוד זוכה ב-28 מנדטים, מפלגתו של סער זוכה ב-17 מנדטים, ימינה בראשות בנט ואיזנקוט זוכה ב-13, יש עתיד של יאיר לפיד עם 13 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 11, ש"ס - 8, יהדות התורה - 8, כחול לבן עם 6 מנדטים, מרצ עם 6, ישראל ביתנו עם 6 מנדטיפ ומפלגה בראשות רון חולדאי זוכה ל-4 מנדטים בלבד.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו זוכה ב-33% תמיכה, אחריו גדעון סער עם 18%, נפתלי בנט עם 9%, יאיר לפיד 8% ובתחתית, ראש הממשלה החליפי, בני גנץ עם 7% בלבד.

הסקר נערך היום (שלישי) ע"י מכון מדגם בראשות מנו גבע בקרב מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה בקרב 501 נשאלים טעות דגימה 4.4%-+ 

סקר מנדטים גדעון סער נפתלי בנט יפעת שאשא ביטון גדי איזנקוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד