א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
חיסונים נוספים בדרך

מחר משלוח שלישי • נתניהו: "באים הנה במיליונים"

בעוד שני המשלוחים האחרונים הכילו יחד 313 אלף חיסונים, המשלוח השלישי צפוי להכיל 300 אלף חיסונים נוספים, ועד סוף החודש צפויים להגיע ארצה עוד מיליוני חיסונים. נתניהו בהצהרה מהבידוד: "הם באים הנה במיליונים"

מחר משלוח שלישי • נתניהו: "באים הנה במיליונים"
ראה"מ בנימין נתניהו צילום: לע"מ

בשבוע שעבר נחתו בארץ בזה אחר זה, בהפרש של יממה שני משלוחים של חיסונים לנגיף הקורונה, שיוצרו על ידי חברת פייזר, המטוס הראשון נחת ביום רביעי, המטוס השני בחמישי. על פי הדיווח הערב ב'חדשות 12', מחר צפוי לנחות בארץ המשלוח השלישי.

בעוד שני המשלוחים הכילו יחד 313 אלף חיסונים, המשלוח השלישי צפוי להכיל 300 אלף חיסונים נוספים, ועד סוף החודש צפויים להגיע ארצה עוד מיליוני חיסונים.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו השרוי בבידוד עד ליום שישי בעקבות חשיפתו לחולה קורונה מאומת, מסר הערב בהצהרת וידאו מלשכתו: "אני בבידוד אבל ממשיך לעבוד למען החיסונים, הם באים הנה במיליונים. עד שנפתח את המשק אני רוצה שהעסקים יקבלו חמצן ולכן שני דברים שאנחנו עושים".

נתניהו פירט ואמר: "הראשון הוא ששר האוצר יביא תכנית למענקים נוספים לעסקים והדבר השני הוא שאנחנו שומעים ממשרד האוצר שהם הסירו כמעט את כל המגבלות למתן הלוואות לעסקים בערבות מדינה. זאת בשורה גדולה מאוד. ביחד אנחנו עוברים את זה, גם בבריאות וגם בכלכלה".

חיסון לקורונה בידוד בנימין נתניהו חברת פייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד