י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
החשש התאמת

מאומתים בטיסה: הפרופ' ומאות נוסעים נכנסו לבידוד

במשרד הבריאות הזהירו מפני רמת התחלואה באיחוד האמירויות ודרשו להכליל אותה ברשימת המדינות האדומות, אך לאחר לחץ רב שהופעל ממשרד החוץ לאור יחסי הכלכלה והתיירות המתפתחים והרגישות הרבה עם חתימת הסכמי הנורמליזציה בין המדינות, לא השתנה דירוגה של האמירויות • התוצאות לפניכם...

מאומתים בטיסה: הפרופ' ומאות נוסעים נכנסו לבידוד
נוסעים בטיסה. אילוסטרציה צילום: unsplash

החשש הגדול התאמת: מטוס שנחת בארץ והביא על סיפונו מאות נוסעים מדובאי התגלה כ'מטוס קורונה' כאשר 4 חולים מאומתים היו על המטוס, והם הכניסו את שאר הנוסעים לבידוד.

על פי הפרסום הערב (שלישי) ב'ישראל היום' על המטוס של חברת אל על שנחת בנמל התעופה בן גוריון היו 250 נוסעים כולם נדרשים כאמור לבידוד לאחר שהייה במשך כמה שעות בחלל סגור עם לא פחות מ-4 חולי קורונה מאומתים שהיו אף הם על הטיסה.

בין מאות הנוסעים היה גם מנכ"ל הדסה הפרופסור זאב רוטשטיין שהיה אף הוא בימים האחרונים בדובאי והשתתף יחד עם עוד אנשי עסקים רבים בוועידה בנושא היחסים הכלכליים בין ישראל לאיחוד האמירויות.

כזכור, במשרד הבריאות הזהירו מפני רמת התחלואה באיחוד האמירויות ודרשו להכליל אותה ברשימת המדינות האדומות, אך לאחר לחץ רב שהופעל ממשרד החוץ לאור יחסי הכלכלה והתיירות המתפתחים והרגישות הרבה עם חתימת הסכמי הנורמליזציה בין המדינות, לא השתנה דירוגה של האמירויות.

בתוך כך נמסר מהמרכז הרפואי הדסה: מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין, יחד עם עוד 250 נוסעים במטוס אל על בו חזרו ארצה מנסיעה רשמית, הוכנסו לבידוד בשל ארבעה מאומתים לקורונה שהיו על הטיסה.

קורונה זאב רוטשטיין בידוד ביתי דובאי איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד