י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כך נחתן את הילדים

"מחיר מצחיק": התנפלות על מגדל המשרדים בירושלים

ר' שמואל טירר מ'שמש נכסים', תר אחר הזדמנות אטרקטיבית לאנשים בעלי הון עצמי נמוך, המעוניינים להפוך את הסכום להכנסה חודשית בטוחה ומניבה • כבר היום התפוסה בבנייני המשרדים עומדת על 99% תפוסה, ועם סיום העבודות והנגשת התשתיות בירושלים, המחירים עוד יאמירו וזו ההזדמנות הבאה שלכם

"מחיר מצחיק": התנפלות על מגדל המשרדים בירושלים
מגדל רם צילום: יח"צ

כשהחלה עליית מחירי הדירות לפני כעשור, כולם דיברו על בועת נדל"ן שתתפוצץ, על דירות שיישארו ריקות, אך מאז, המחירים רק המשיכו לעלות. כיום, להגיע לדירה זה אתגר גדול למדי גם עם מימון משמעותי מהבנק..

כך נותרו זוגות צעירים רבים עם דירה בפריפריה ומשכנתא ענקית המבוססת על תשלומי השוכרים, אשר לעיתים אינם מסוגלים לשלם את דמי השכירות ואין להם מהיכן להחזיר את תשלומי המשכנתא או לשלם את השכירות הגבוהה.

'פלטינום', כל אחד יכול להשקיע חכם

ר' שמואל טירר מ'שמש נכסים', יחד עם עורכי הדין מצנר את גולדשטיין, בחנו את עולם הנדל"ן וחפשו אחר הזדמנות אטרקטיבית לאנשים בעלי הון עצמי נמוך המעוניינים להפוך את הסכום להכנסה חודשית בטוחה ומניבה.

הם זיהו את הפוטנציאל הגלום בתחום ההשקעה המניב בעולם; השקעה בנדל"ן העסקי.

בנדל"ן מסחרי, השוכרים מבוססים יותר והשכירות גבוהה משמעותית ביחס לשטח הנכס לעומת דירה וגם מדובר בדר"כ בשכירות לטווח רחוק. אין חוק הגנת הדייר ולכן המציאות של שוכר שאינו משלם אינה קיימת, וגם עלות התחזוקה החודשית נמוכה הרבה יותר, הדוד שמש לא מתפוצץ ואין מטבח עם בעיות אינסטלציה..

בעבר, הנדל"ן העסקי היה נחלתם של אילי הנדל"ן הגדולים שהרשו לעצמם לבנות בניין משרדים גדול ולהשכיר את כולו (רב המשרדים הינם להשכרה בלבד) לחברות ועסקים שונים, כעת הגיע הזמן להנגיש אותו להמונים.

קומת משרדים במגדלים החדשים הנבנים בירושלים, תוכננה באופן ייחודי: משרדים אישיים עם חללים משותפים: חדרי ישיבות, מטבח, שירותים וכדו' כך בעל משרד יכול ליהנות גם ממשרד אישי במגדל חדשני ומתקדם עם כל האבזור הדרוש.

ב'פלטינום', כדי להיות בעל משרד משגשג, לא צריך כל כך הרבה כסף! בהשקעה נמוכה החל מ - 300,000 ₪ ויש לכם משרד מניב ומשגשג עם תשואה של 2800 ₪ לחודש במקום לקנות דירה בפריפריה בעלות של יותר מפי 2 ולקבל תשואה דומה...

ההשקעה ב'מגדל רם'- בבניין המשרדים החדש והמפואר בירושלים באזור השוכן באזור התעשיה גבעת שאול בכניסה לעיר, אזור שהפך לפנינת נדל"ן משחרי,  תוכלו לרכוש משרד קטן כגדול וליהנות ממתחם משרדים יוקרתי עם חללי עבודה פרטיים ושיתופיים מתבררת כהשקעה אטרקטיבית במיוחד עם ביקוש גבוה.

ירושלים – המקום הנכון להשקיע בנדל"ן עסקי

לצד התכנון המסחרי, מאושרים בירושלים עוד ועוד פרויקטים חדשים לבנייה לצד תכניות להתחדשות עירונית המוסיפים לעיר אלפי יחידות דיור. אוכלוסיית ירושלים תכפיל את עצמה בעשורים הקרובים. "על כל דירה שמתאכלסת יש צורך לפחות בשני עמדות מחשב. אנשים הולכים היום לעבוד במשרדים, לא במפעלים. איפה הם יישבו אם לא יבנו להם מגדלי משרדים?

ירושלים, עיר הבירה של ישראל מתפתחת ומתקדמת בקצב מהיר ועפ"י חוק, כל משרדי הממשלה עולים לירושלים, מה שיהפוך אותה לבירה עסקית מתקדמת, כבר היום התפוסה בבנייני המשרדים עומדת על 99% תפוסה, ועם סיום העבודות והנגשת התשתיות בירושלים, המחירים עוד יאמירו.. וזו ההזדמנות הבאה שלכם!

אל תפספסו! רכשו עכשיו משרד מניב ותיהנו מהכנסה חודשית גבוהה ובטוחה.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? השאירו פרטים ונחזור אליכם>>>

פלטינום מגדל משרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד