י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לפיד תוקף

יוצאים לדרך: נתניהו יתחסן במוצ"ש; הנשיא ריבלין בראשון

לאחר שהחיסונים של חברת פייזר נחתו ואוחסנו בישראל, כפי שהבטיח, ראש הממשלה נתניהו צפוי להתחסן כבר במוצ"ש הקרוב | ביום ראשון נשיא המדינה ריבלין צפוי להתחסן אף הוא

יוצאים לדרך: נתניהו יתחסן במוצ"ש; הנשיא ריבלין בראשון
נתניהו וריבלין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ישראל מתחסנת לקורונה: על רקע הגעת מאות אלפי מנות חיסון נגד קורונה לישראל והודעת משרד הבריאות כי קופות החולים יתחילו לחסן כבר בשבוע הבא, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי יהיה הראשון שיתחסן על מנת להוות דוגמא ולהראות לציבור שאין חשש בחיסונים ויעשה זאת כבר במוצאי השבת הקרובה.

מיד לאחר מכן הודיע נשיא המדינה רובי ריבלין כי יתחסן אף הוא לקורונה ביום ראשון הקרוב.

בתוך כך דווחו היום כלי התקשורת בעולם, כי המשלוח הראשון של החיסונים של פייזר המשווקים לכל רחבי העולם מבלגיה יצאה לישראל.

כזכור, הטיסה הראשונה עם חיסונים המריאה ב-27 בנובמבר. ומאז הופעלו שש טיסות נוספות. מדובר בטיסות של חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס, ושל חברת DHL, ו-2 מתוך 7 הטיסות שהתבצעו עד כה היו לישראל. דיווחים אלו סותרים לחלוטין את אמירותיו של יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד שתקף את נתניהו שאמר כי החיסונים יגיעו לארץ בינואר, ועם זאת שהתברר כי החיסונים הגיעו כבר בדצמבר עדיין לא חזר בו לפיד מטענותיו.

רק היום הוסיף יושב ראש האופוזיציה, יאיר לפיד במליאת הכנסת, תוקף את מסע יחסי הציבור של ראש הממשלה על החיסונים, "החיסונים הם לא הישג פוליטי. כל מי שיכול לשלם, יקבל חיסונים. נתניהו פישל בקורונה מההתחלה עד הסוף, אז הוא המציא לעצמו קמפיין חיסונים. במקום הקרב נגד המגיפה, הוא מנהל קרב על התודעה".

"מעמד הביניים הישראלי הופך להיות העניים החדשים. נקברים תחת הניהול הכושל של הממשלה הזו. במקום לרדת מהבמה בבושת פנים, נתניהו עושה מסיבה של פייק ניוז. הגיע הזמן להחליף אותו".

בתוך כך, אמש אמר ראש הממשלה נתניהו השוהה בבידוד ״אני בבידוד אבל ממשיך לעבוד למען החיסונים, הם באים הנה במיליונים. עד שנפתח את המשק אני רוצה שהעסקים יקבלו חמצן ולכן שני דברים שאנחנו עושים: הראשון הוא ששר האוצר יביא תכנית למענקים נוספים לעסקים והדבר השני הוא שאנחנו שומעים ממשרד האוצר שהם הסירו כמעט את כל המגבלות למתן הלוואות לעסקים בערבות מדינה. זאת בשורה גדולה מאוד. ביחד אנחנו עוברים את זה, גם בבריאות וגם בכלכלה״.

קורונה חיסון לקורונה בנימין נתניהו רובי ריבלין יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד