כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
כאן בישראל

הפעולה המזעזעת של קבוצת מתנגדי החיסונים

'מתנגדי החיסונים' כבר פועלים שנים רבות, אך נראה כי דווקא עתה עם הגעת החיסונים לקורונה קולם נשמע יותר ויותר | ד"ר אונגר העלה תיעוד מטריד מפעולה נועזת וקיצונית שהפיקו המתנגדים 

הפעולה המזעזעת של קבוצת מתנגדי החיסונים
מודעות האבל צילום: מתוך הפייסבוק של ד"ר אונגר

קבוצת "מתנגדי החיסונים" הקונספרבטיבית לא קמה אתמול. מזה שנים שהם מנסים להרים ראש ונגדעים כל פעם מחדש. אולם, הקורונה גרמה להם לתקומה.

ד"ר ליאור אונגר העלה אתמול תיעוד מטריד לעמוד הפייסבוק שלו ובו נראות מודעות אבל שקריות על "ילדים קורבנות חיסוני הקורונה" אותן תלו מתנגדי החיסונים. באחת המודעות נכתב כי הילדה מתה מכיוון שגופה לא עמד בשינויי ה-DNA, בעוד שבמודעה אחרת נכתב שהילד "הורעל על ידי טכנולוגיה חדשה שמועלם לא נוסתה בבני אדם". וכתב כי "במהלך אתמול, תלו חבורת מתנגדי חיסונים נאלחים, מודעות אבל שקריות ומזעזעות על "ילדים קורבנות חיסוני הקורונה" במספר ערים במרכז הארץ".

לדבריו, "מודעות האבל הללו, הן חלק מפעילות מאורגנת וממומנת, שמטרתה לזרוע חרדה ופחד, מחיסונים בטוחים ויעילים, שאגב, כלל לא אושרו עדיין למתן בילדים. מה שמוכיח, שהמטרה היא "להקדים מכה לתרופה". מהי המטרה של אותם אנשים? לפגוע בכולנו. בסופו של יום, מדובר בטרור מסוג חדש, טרור שהחליף את חומרי הנפץ בחומרי תעמולה. טרור קטלני לא פחות, ואף יותר, היות והוא מאיים להשאיר אותנו במצב הנוכחי עוד זמן ממושך".

ד"ר אונגר ציין כי "החיסונים נגד קורונה בטוחים מאוד, יעילים ומצילי חיים, ואם רבים יבחרו להתחסן, הם יסייעו לנו להציל נפשות ועסקים בישראל". הוא סיים בבקשה "ראיתם מודעה כזאת? תלשו והשליכו אותה".

קורונה חיסון לקורונה מודעות אבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד