י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מפחיד

הסערה בדרום: ילד בן 8 נשאב לצינור תת קרקעי

הגשמים הרבים שירדו אמש הביאו רבים לצאת ולראות את הזרימה החזקה בנחלים | משפחה תושבי גוש עציון שיצאו לנחל עובד שעלה על גדותיו, גילו לתדהמתם כי בנם נפל אל הנחל ונעלם אחרי שנשאב אל תוך צינור תת קרקעי

הסערה בדרום: ילד בן 8 נשאב לצינור תת קרקעי
זרימה בנחל חרוד צילום: עמי דורפמן רשות הטבע והגנים

יגל איתם, ילד בן 8 מגוש עציון, הגיע אתמול יחד עם בני משפחתו לצפות בזרימת הנחלים עקב מזג האוויר הסוער. הם הגיעו לנחל עובד הזורם בין היישובים יד מרדכי ונתיב העשרה שבמועצה האזורית חוף אשקלון.

יגל נעמד קרוב לנחל ופתאום נעלם. אביו קפץ אחריו וגילה כי בנו הקטן נשאב דרך צינור תת-קרקעי שעובר מתחת לכביש.

אביו החל לחפש אותו ובסוף מצא אותו בתוך השיחים, בצד השני של הכביש, כשהוא עבר למעשה את כל הצינור מתחילתו ועד סופו. צוות מד"א הגיע למקום וטיפל בהיפותרמיה ממנה סבל כתוצאה מקור המים, אולם בחסדי שמים הוא לא נזקק לפינוי לבית החולים.

אמו, שולמית איתם, סיפרה בשיחה עם ynet כי "יגל פשוט החליק ונפל לתוך הנחל ופשוט נעלם לנו. בעלי קפץ למים אבל זה כבר היה מאוחר כי מסתבר שיגל יצא מהצד השני ועבר למעשה את הכביש בתוך צינור תת-קרקעי".

"אני מרגישה שהוא קיבל את החיים שלו במתנה. האירוע הזה יכול היה להיגמר אחרת לגמרי. אנחנו מודים לאלוקים על הנס שהוא עשה לנו. אנחנו עדיין לא מעכלים את זה, אבל העיקר שיגל בריא ושלם", הוסיפה.

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 14:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד״א במרחב לכיש על ילד שככה"נ נפל לנחל עובד וחולץ ע"י בן משפחה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות לילד בן 8 שסבל מהיפותרמיה קלה ולא נזקק לפינוי לביה"ח".

יד מרדכי היפותרמיה מזג האוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד