כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מזהיר את הממשלה

בנט מתריע: "מאות ישראלים ימותו לשווא"

יו"ר ימינה חה"כ בנט מפרסם הבוקר אזהרה ומתריע בפני הממשלה כי באם לא יינקטו צעדים חריפים אותם הוא פרס בתוכניתו למיגור התחלואה, ישראלים רבים נוספים ימצאו את מותם | לדבריו: כבר ביום ראשון הקרוב הוא יכנס את קבינט קורונה האזרחי אותו הקים

בנט מתריע: "מאות ישראלים ימותו לשווא"
ח"כ נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת נפתלי בנט שניכס לעצמו את הטיפול בקורונה מתריע היום (חמישי) בפני הממשלה כי באם לא יאמצו חלקים מהתכנית שלו אותה הציג בפני הממשלה, ימותו בישראל עוד מאות לשווא.

בנט הודיע כי הוא מכנס דיון חירום של קבינט קורונה האזרחי ביום ראשון, קבינט אותו הוא הקים לצד מומחים ברפואה ובכלכלה, כשעוד קודם לכן הוא מציג כמה נתונים מהתוכנית שהציג לממשלה כבר לפני חצי שנה, ושכעת לטענתו חובה להפעיל אותם.

כך בנט קורא, לבצע בדיקות לכל הנוסעים הנכנסים לישראל לפני הטיסה ולאחר הנחיתה. בנוסף, הפעלת רמזור לאומי באכיפה מלאה ללא שיקולים פוליטיים, בדיקות קורונה לאומיות באמצעות שיטת האיגום, הפעלת מערכת החינוך על בסיס בדיקות יזומות למורים ולתלמידים, היערכות לקליטת חולים קשים והחזרת הבדיקות האיכותיות לבתי האבות.

כפי שפורסם הבוקר, הזינוק בתחלואה נמשך ומנתוני משרד הבריאות עולה כי למעלה מ-2,800 חולים נוספים אובחנו ביממה האחרונה בישראל.

בתוך כך, במשרד הביטחון אמרו אמש כי "שר הביטחון בני גנץ פנה לראש הממשלה בדרישה לכנס את קבינט הקורונה בדחיפות לאור העלייה בתחלואה ועל רקע הצפי לתחילת מבצע החיסונים. לא ניתן להתחיל במבצע החיסונים ללא הצגת התעדוף הנדרש לקבינט, ישנן החלטות קבינט שאינן מבוצעות ובינתיים התחלואה מזנקת".

גנץ אמר אתמול, "אם נדרשות מגבלות- יש לתת על כך התראה מראש לבעלי העסקים".

נפתלי בנט קורונה קבינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד