י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
51 יישובים אדומים

התחלואה בבני ברק וירושלים מזנקת; ביתר עילית כבר לא ירוקה

נתוני התחלואה המתפרסמים הבוקר מעלים כי הגל השלישי כבר כאן בשיאו | אחרי כחודשיים של הקלות בהגבלות ושחרור הרצועה. הבוקר 51 יישובים כבר מוגדרים כאדומים ועוד עשרות אחרים ככתומים. וההגבלות כבר בדרך | וגם: באלו יישובים המגמה דווקא הפוכה?! | כל המספרים

התחלואה בבני ברק וירושלים מזנקת; ביתר עילית כבר לא ירוקה
שגרת קורונה בירושלים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בפעם השנייה ברציפות מספר חולי הקורונה שאובחן בישראל היה גבוה מ-2,800. מנתוני משרד הבריאות המתפרסמים הבוקר עולה כי 51 יישובים מוגדרים כעת כיישובים אדומים, בהם 10 רובעים, 35 ערים וששה יישובים. 

59 יישובים מוגדרים ככתומים, בהם שבעה רובעים, 43 ערים ותשעה יישובים. 114 יישובים מוגדרים צהובים בהם שני רובעים, 78 ערים ושלושים וארבעה יישובים. מספר היישובים הירוקים ממשיך לרדת ועומד על 10,40 - מתוכם 81 ערים ו-959 יישובים.

ביממה האחרונה חמשה יישובים נוספים הפכו מכתומים לאדומים, בהם אבו סנאן, דבוריה, ירכא, עין מאהל ורובע 09 בירושלים. 

חמשה יישובים נוספים הפכו מצהובים לכתומים, בהם בני ברק - שמספר חולי הקורונה בה הכפיל את עצמו תוך שבוע, גבעת שמואל הסמוכה, ערערה שבנגב, ריינה ורמלה. העיר ביתר עילית שהצליחה לשמור על עצמה כירוקה במשך תקופה אורכה הפכה הבוקר מירוקה לצהובה, כמו גם בנימינה - גבעת עדה, גדרה ויבנה.

אבל יש גם בשורות טובות. היישובים ג'לג'וליה וקרית ביאליק הפכו הבוקר מאדומים לכתומים, כפר מנדר ומעלות תרשיחא הפכו מכתומים לצהובים ואריאל, באר יעקב, בית שאן וקרית אונו הפכו מצהובים לירוקים.

בתוך כך, 2,802 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עולה מספר מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-366,182. על פי הנתונים, אמש בוצעו 82,296 בדיקות לחשודים כחולי קורונה. מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר על 21,544. מספר המונשמים ממשיך לעלות ועומד כעת על 150 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 400 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עולה אף הוא ועומד כעת על 3,033.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד