י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נזקק לטיפול רפואי

באמצעות בקבוק יין: תקף את שכנו הקשיש בבני ברק ונעצר

אירוע חמור של תקיפה בבני ברק: קשיש כבן 70 הותקף באלימות קשה באמצעות בקבוק יין על ידי שכנו בעל עבר פלילי | החשוד נעצר על ידי המשטרה והיום בית המשפט האריך את מעצרו | הקשיש נפצע בפניו ונזקק לטיפול רפואי

באמצעות בקבוק יין: תקף את שכנו הקשיש בבני ברק ונעצר
תנועת אגרוף. אילוסטרציה צילום: pixabay

תושב בני ברק בשנות ה-40 לחייו נעצר אתמול (רביעי) בעקבות תלונה שהגיש נגדו קשיש כבן 70, המתגורר יחד עמו בבניין, בטענה כי הכה אותו באלימות קשה תוך שהוא משתמש בבקבוק יין.

הקשיש, כך עולה מהחקירה, נפצע בפניו ובגופו נזקק לטיפול רפואי. היום (חמישי) הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בתל שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, בטענה כי הוא מסוכן לציבור.

"מדובר בחשוד עם עבר פלילי, כולל הרשעה שהתיישנה בעבירות דומות", ציין נציג המשטרה בפני בית המשפט. עורך דינו של התוקף דרש לשררו ואמר: "הוא טוען שלא תקף כפי שמתאר הקשיש, כך שהוא לא מסוכן כלפיו".

האירוע התרחש ביום שני, אז ניגש החשוד לקשיש והחל להכות אותו. במהלך התקיפה חבל החשוד בראשו של הקשיש באמצעות בקבוק יין שהיה ברשותו מה שהוביל לפציעתו. 

שופטת בית משפט השלום בתל אביב ענת יהב האריכה מעצרו של התוקף ביממה וציינה כי "מעיון בתיק החקירה עולה שקיים חשד סביר ואף למעלה מכך כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, שכן התקיפה הייתה בהפתעה וללא כל סכסוך מוקדם, כך לפי דברי המתלונן".

תקיפה אלימות קשיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד