י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הפיילוט הצליח

בשורה: לאחר שנות סבל, קו ישיר בין צפת וירושלים

הקו החדש ישרת במסלול מהיר את תושבי צפת המבקשים להגיע לירושלים הבירה כמו גם לשבים ולמבקרים בבירת הצפון צפת. הקו הושק לאחר שבתקופה האחרונה נערך פיילוט מיוחד בסופי השבוע  לבחינת יעילותו

בשורה: לאחר שנות סבל, קו ישיר בין צפת וירושלים
ממתינים לאוטובוס בבני ברק, אילוסטרציה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בשורה טובה לתושבי צפת וירושלים. החל מיום ראשון הקרוב תורחב פעילותו של קו האוטובוס מצפת לירושלים בקו 993 גם לימות השבוע. זאת, לאחר שבתקופה האחרונה נערך פיילוט מיוחד בסופי השבוע לבחינת יעילותו של קו ישיר בין הערים צפת וירושלים, ולאור ההצלחה הגדולה, יורחב הפיילוט לקו קבוע מידי יום ביומו.

בעקבות החלטת שרת התחבורה, מירי רגב, סגן שר התחבורה והרשות החרדית, אורי מקלב. הקו החדש ישרת במסלול מהיר את תושבי צפת המבקשים להגיע לירושלים הבירה כמו גם לשבים ולמבקרים בבירת הצפון צפת.

הקו יפעל בימים א-ה בתדירות של פעם ביום, כאשר האוטובוסים ייצאו בשעה 17:00 מצפת לירושלים ובשעה 22:55 מירושלים לצפת. בימי שישי, האוטובוסים ייצאו בשעה 9:00 בבוקר מירושלים לצפת ובמוצאי שבת בשעה 19:15 מצפת לירושלים.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב עם אישור הרחבת פעילות הקו "אנו מחברים את ישראל בתחבורה ציבורית חכמה, על מנת לאפשר לנוסעים בכל רחבי הארץ מוביליות חברתית ונגישות תחבורתית. אני מודה לראש העיר שוקי אוחנה על הטיפול המסור בקידום הצרכים התחבורתיים של תושבי צפת".

סגנה אורי מקלב הוסיף "אנו קשובים לצרכי התושבים וחונכים היום קו חדש, ישיר יעיל ומהיר שישרת את צרכי הציבור ויחבר בין הערים. אנחנו משקיעים זמן ומשאבים כדי לתת שירות אמין לציבור בערים המרוחקות ובפריפריה".

צפת תחבורה ציבורית פיילוט מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד