י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
משטרה ללא מעצורים • תיעוד מזעזע

"טעות בזיהוי?" הקבצן ממאה שערים נשלף ממיטתו בברוטאליות - ומאז נעלמו עקבותיו

באישון לילה, פשטו שוטרים על ביתו של תושב מאה שערים ועצרו אותו לחקירה | למרות תחנוניו, הוא נמשך בכוח לעבר ניידת המשטרה | לאחר מספר שעות, משהובן שמדובר בטעות בזיהוי הוא שוחרר אך מאז נעלמו עקבותיו | "הוא איש חולני שלא מסוגל ללכת", מספר עד ראייה ל'בחדרי'

"טעות בזיהוי?" הקבצן ממאה שערים נשלף ממיטתו בברוטאליות - ומאז נעלמו עקבותיו
המעצר במאה שערים צילום: ישראל מ. ק.

תושבי שכונת מאה שערים התעוררו הלילה (חמישי) לקול צעקותיו של תושב השכונה, המוכר כמקבץ נדבות באזור שנעצר על ידי שוטרים שהגיעו לדירתו, שלפו אותו ממיטתו ולקחו אותו בברוטאליות לעבר ניידת המשטרה שהמתינה בקצה הרחוב.

שכניו של האיש שנעצר מספרים ל'בחדרי חרדים' כי מדובר באדם חולני שמתקשה ללכת על רגליו. "לא ברור מדוע השוטרים התנהגו בצורה כזו", אומר עד ראייה. לדבריו, "זה היה נראה כאילו עוצרים פושע נמלט. השוטרים גררו אותו למרות כי הוא אמר שהוא לא מסוגל ללכת"

בתיעוד שהגיע לידי ב'חדרי חרדים', נראים שוטרים יוצאים יחד עם העצור מביתו תוך שהם מושכים אותו בכוח למרות שהוא לא מראה כל התנגדות. "אני באמצע השינה, תעזבו אותי. מה אתם רוצים ממני", הוא נשמע זועק לעבר השוטרים.

גורם שמעורה בפרטים אמר ל'בחדרי חרדים' כי האיש שוחרר לביתו בשעה חמש בבוקר, כשעתיים בלבד לאחר שנעצר, לאחר שככל הנראה הבינו במשטרה שמדובר בטעות בזיהוי. אלא, ש-12 שעות לאחר ששוחרר הוא עדיין לא שב לביתו ולא ניתן ליצור עמו קשר.

כעת, בתום שעות ארוכות שהאיש לא שב, בני משפחתו ושכניו מביעים דאגה וחוששים לשלומו. ל'בחדרי חרדים' נודע כי אחיו של העצור פנה למשטרה, אך גם שם לא ידעו להשיב היכן הוא נמצא.

יואליש קרויס, תושב מאה שערים שמכיר את העצור אומר ל'בחדרי חרדים': "כבר עידן ועידנים שאנחנו מבקשים מהמשטרה להפסיק להגיע באמצע הלילה לעצור אנשים חפים מפשע ומבלי לשלוח להם זימון לחקירה כמו שנהוג אצל כל האזרחים. למשטרת לב הבירה פתרונים"

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בגין חשד לעבירה פלילית. לאור תקלה טכנית שתאפשר זיהוי וודאי, החשוד שוחרר לדרכו. בשעה האחרונה דווח כי הוא נעדר וכעת מתבצעות פעולות לאיתורו".

בארגון זק"א מבקשים את עזרת המתנדבים והציבור בחיפוש אחר הנעדר העונה לשם יוסף פליישמן, כבן 66, מרחוב זכריה הרופא 35 בירושלים.

הנ"ל אינו בריא בנפשו, סובל ממחלות שונות, ואינו מתקשר עם סובביו וכן ישנו חשש כבד לחייו.

על פי הפרסום, הוא נראה לאחרונה בשעה 05:00 לפנות בוקר באזור רח' הלני המלכה, ומאז נעלמו עקבותיו, נוהג להסתובב בשכונת 'בית ישראל' והסביבה.

תיאורו: גובה 1.60, מבנה גוף רזה, זקן, חליפה ארוכה שחורה, ככה"נ ללא נעלים וגרבים.

כל היודע דבר העשוי לסייע באיתורו מתבקש לפנות למוקד 100 של המשטרה, או למוקד 1220 של זק"א.

מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד