י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במעמד הדלקת הנר השמיני

האדמו"ר מקאליב: החיסון הוא ניסיון באמונה

"החיסון הוא ניסיון גדול באמונה, שאנשים עלולים לטעות חלילה שהמדע הוא המציל אותנו מהמגפה הנוראה" אמר הרבי מקאליב ב'זאת חנוכה' לחסידיו בבית מדרשו בירושלים, בעקבות התחלת מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה

האדמו"ר מקאליב: החיסון הוא ניסיון באמונה
חנוכה תשפ"א בחצר קאליב צילום: באדיבות המצלם

על רקע הדיון בשאלת החיסון במגזר החרדי ומכתבם של גדולי ישראל התומכים בחיסון, במגזר החסידי לא הייתה התייחסות מעשית לשאלת החיסונים וזו אמורה לבוא במהלך השבוע הקרוב. התייחסות חסידית לנושא השמיע האדמו"ר מקאליב בדברים שנשא בזאת חנוכה בבית מדרשו בירושלים. הרבי אמר, כי החיסון הוא ניסיון גדול באמונה, שאנשים עלולים לטעות חלילה שהמדע הוא המציל אותנו מהמגפה הנוראה.

"מאז החלה המגיפה הקשה, חדרה ההכרה בכל העולם עד כמה האדם הוא מוגבל וכי יש כוח עליון שהוא מעל הטבע. אך לצערנו רבים ניסו להתעלם מכך ולכל אורך התקופה עמלו להוכיח לעצמם ולאחרים כי בידם לקבוע כיצד להתגבר על הנגיף שנשלח אלינו משמים", אמר הרבי.

הרבי הדגיש בדבריו כי "אך יושב בשמים ישחק וכולם נוכחו לראות כי רבים מפעולותיהם היו לשווא. גם כעת, כאשר התבשרנו על החיסונים שהגיעו לארצנו הקדושה, אסור לנו לאבד את האמונה התמימה ולחשוב חלילה שזה מה שיציל אותנו".

עוד אמר הרבי כי "כיהודים מאמינים בני מאמינים אנו סומכים רק על הקב"ה, ויתכן שאכן רצונו להוציאנו מאפילה לאורה על ידי החיסונים, אך אל לנו לשים את מבטחנו בזה, אלא להמשיך להתפלל ולצפות לרחמי שמים בכל מצב שרק יהיה".

צפו בתמונות ממעמד ההדלקה בזאת חנוכה

הרבי מקאליב חיסון לקורונה זאת חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד