י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נלחמים בקונספירטיביים

מסרבים להתחסן? אתם בסכנת פיטורים

הרשויות בארצות הברית נדרשו לדאגת המעסיקים, המעוניינים מחד לשמור על בריאות עובדיהם כמו גם על מקום העבודה שלהם מוגן, וזאת בנוסף להימנעות מבידודים חוזרים ונשנים בעקבות חשיפה לנשאי נגיף הקורונה, והעניקו היתר מיוחד לפטר עובדים המסרבים להתחסן

מסרבים להתחסן? אתם בסכנת פיטורים
מקבץ נדבות. אילוסטרציה צילום: נועם מוסקוביץ, פלאש 90

מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה ממשיך במלוא עוזו בכל רחבי העולם, בכך מקווים רשויות הבריאות למגר את הנגיף המשבש כבר מעל לשנה את הכלכלה העולמית וזאת מבלי להזכיר את מיליוני המתין בכל רחבי תבל.

במקביל למבצע החיסונים פורחת גם תנועת הקונספירטיביים, הטוענים כי החיסון מסוכן ומיום ליום גדלים מספרי האנשים המצהירים כי הם לא מעוניינים להתחסן נגד נגיף הקורונה.

הרשויות בארצות הברית נדרשו לדאגת המעסיקים המעוניינים מחד לשמור על בריאות עובדיהם כמו גם על מקום העבודה שלהם מוגן, וזאת בנוסף להימנעות מבידודים חוזרים ונשנים בעקבות חשיפה לנשאי נגיף הקורונה.

על פי הדיווחי בכלי התקשורת בארצות הברית, התירו הרשויות לבעלי העסקים לפטר את העובדים שאינם מעוניינים להתחסן, ובכך מסכנים את העסק בפן הבריאותי והכלכלי, כאמור.

עם זאת הודגש, כי על מנת לפטר את העובדים יידרשו בעלי העסקים להוכיח את חיוניות העסק שלהם כמו גם את חיוניות העובד לו הם זקוקים בעבודה, והם מעוניינים שהוא יהיה מחוסן בעת עבודתו בעסק שלהם.

ארצות הברית קורונה פיטורי עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד