י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
טראומת הבאים מלונדון

הבחורה החרדית נחתה לבדה וכפו עליה מלונית: "רעדתי מפחד"

בידוד בכפייה. חרדית בת 16 שהגיעה לבדה מלונדון ביקשה לבחור באפשרות לשוב על עקבותיה ולא להיכנס ארצה, אולם בשיחה עם 'בחדרי' היא מספרת כי שוטרים כפו עליה לעלות לאוטובוס. "הכניסו אותנו מהר לאוטובוסים בלי אפשרות להשחיל מילה. כל מה שניסיתי להגיד לא עזר"

הבחורה החרדית נחתה לבדה וכפו עליה מלונית: "רעדתי מפחד"
אילוסטרציה צילום: unsplash

קרוב ל-600 נוסעים שנחתו היום (ראשון) בישראל לאחר ששבו מלונדון, נשלחו לבידוד כפוי במלוניות הקורונה עקב ההחלטה הפתאומית של משרד הבריאות בעקבות המוטציה שעבר הנגיף הבריטי.

בין הנוסעים הייתה נערה חרדית בת 16, תושבת לונדון, שהגיעה לבדה לארץ. בראיון ל'בחדרי חרדים' היא מספרת כי "באו אלינו בפתאומיות, בלי להסביר יותר מדי, ולקחו אותנו לאוטובוסים".

היא ניסתה להסביר להם שהיא לא מתגוררת בארץ למרות האזרחות הישראלית שהיא מחזיקה וכי היא מעוניינת לחזור ללונדון. "אמרתי להם שאני לבד פה ואני מפחדת להיות לבד במלונית אבל הם לא הקשיבו".

לדבריה, "אני רעדתי מפחד. היו שם שוטרים וחיילים ששמרו עלינו, הכניסו אותנו מהר לאוטובוסים בלי אפשרות להשחיל מילה. כל מה שניסיתי להגיד לא עזר. עכשיו אני תקועה לבד במלון וכל מה שאני רוצה זה רק לחזור הביתה".

מוקדם יותר דיווחנו לראשונה ב'בחדרי' כי חרדי המתגורר במושב בית מאיר שביקר יחד עם אשתו בבריטניה והיה אמור לחזור היום לארץ, קיבל הודעה כי בעוד שאשתו יכולה לחזור, הוא צריך להישאר בבריטניה - למרות שהוא מתגורר בארץ, וזאת בגלל שאין לו אזרחות ישראלית.  

במקרה אחר שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' סיפרה אמא לילדה בת 14, כי בעוד שהם מתגוררים בארץ, ילדתה שמבקרת כעת אצל סבה וסבתה בבריטניה אינה יכולה לחזור הביתה כיוון שאינה מחזיקה באזרחות ישראלית.

בחורה חרדית בידוד ביתי מלונית קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד