י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרסום ראשון

תלמיד ישיבת 'הפלג' נעצר: "נצא להפגין כבר היום"

ב'פלג הירושלמי' מאיימים לצאת להפגנות בעקבות מעצרו של תלמיד ישיבת 'פתחי שערים' במודיעין עילית - שנעצר בצפת לאחר שהתגלה כעריק  מצה"ל | גורמים ב'פלג' ל'בחדרי חרדים': "נשקול להפגין כבר היום"

תלמיד ישיבת 'הפלג' נעצר: "נצא להפגין כבר היום"
הפגנת הפלג הירושלמי בבני ברק צילום: פלאש 90

תלמיד ישיבת 'פתחי שערים' במודיעין עילית המשויכת ל'פלג הירושלמי', נעצר הלילה (ראשון) בעיר צפת לאחר שהתגלה כעריק מצה"ל והועבר לכלא 6 - כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

תלמיד הישיבה, כבן 20, עוכב על ידי שוטרים שטענו כי לא עטה מסכה על פניו. בבדיקה שנעשתה לו, התברר כי הוא אינו התייצב בלשכת הגיוס ועל כן הוא נדרש לחקירה. הוא נעצר לתחת המשטרה בצפת ומשם הועבר לכלא 6. מחר הוא יובא ככל הנראה בפני שופט שיכריע בעניינו.

גורמים ב'פלג הירושלמי' ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אישרו את הפרטים והודיעו כי הם נערכים לצאת להפגנות בבני ברק ובירושלים, "ייתכן וכבר היום". כך או כך, במידה ואכן ההפגנות יתקיימו, לטענת אותם גורמים, הן צפויות להיות סוערות במיוחד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בבנו של ר"מ בישיבה קטנה המשויכת ל'פלג הירושלמי' בשכונת ברמות בירושלים.

נזכיר, כי הפעם האחרונה בה התקיימו הפגנות מצד הפלג הירושלמי, הייתה לפני כשנה, בעקבות מעצרו של דניאל מהדני, בנו של רב העדה האתיופית באור יהודה, אז נעצרו עשרות מפגינים בשורת מחאות בבני ברק ובירושלים.

הפלג הירושלמי הפגנות עריק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד