י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
זהו תלמיד הישיבה שנעצר

דיונים ב'פלג': לקראת הפגנות סוערות בערים החרדיות

אחרי חשיפת 'בחדרי חרדים' אודות מעצרו של תלמיד ישיבה עריק אתמול בצפת, ב'וועדה להצלת עולם התורה' של 'הפלג הירושלמי' נערכים לקיום הפגנות סוערות בערים החרדיות, ומקיימים דיונים בנושא | תלמיד הישיבה שנעצר: בנו של ר"מ בישיבת ה'פלג' בשכונת רמות בי-ם

דיונים ב'פלג': לקראת הפגנות סוערות בערים החרדיות
הפגנת 'הפלג' בבני ברק צילום: יהודה חיים, פלאש 90

בעקבות מעצרו של תלמיד הישיבה מ'הפלג הירושלמי' אתמול (ראשון) בעיר צפת, בשעות אלו (שני) מתקיימים דיונים ב'וועדה להצלת עולם התורה' לקראת ההפגנות הצפויות - כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', הבחור נעצר אמש לאחר שלא עטה מסכה, אז התברר כי הוא דרוש לחקירה בעקבות אי התייצבותו בלשכת הגיוס.

על פי הערכות, אנשי 'הפלג' צפויים להפגין כבר מחר בשורה של ערים ברחבי הארץ, כשהכוונה היא לקיים את המחאות המרכזיות בבני ברק ובירושלים. ל'בחדרי חרדים' נודע', כי בחור הישיבה שנעצר הוא שכנא רוטנברג, תלמיד ישיבת 'פתחי שערים' במודיעין עילית ובנו של ר"מ בישיבת 'הפלג' בשכונת רמות בירושלים. ב'פלג' מאיימים כי "יחריפו את המחאה במידה והוא לא ישוחרר".

כפי שדווח אמש, תלמיד הישיבה, כבן 20, עוכב על ידי שוטרים שטענו כי לא עטה מסכה על פניו. בבדיקה שנעשתה לו, התברר כי הוא אינו התייצב בלשכת הגיוס ועל כן הוא נדרש לחקירה. הוא נעצר לתחת המשטרה בצפת ומשם הועבר לכלא 6. היום הוא יובא ככל הנראה בפני שופט שיכריע בעניינו.

גורמים ב'פלג הירושלמי' ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אישרו את הפרטים והודיעו כי הם נערכים לצאת להפגנות בבני ברק ובירושלים, "ייתכן וכבר היום". כך או כך, במידה ואכן ההפגנות יתקיימו, לטענת אותם גורמים, הן צפויות להיות סוערות במיוחד.

נזכיר, כי הפעם האחרונה בה התקיימו הפגנות מצד הפלג הירושלמי, הייתה לפני כשנה, בעקבות מעצרו של דניאל מהדני, בנו של רב העדה האתיופית באור יהודה, אז נעצרו עשרות מפגינים בשורת מחאות בבני ברק ובירושלים.

הפגנות עריק הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד