ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"ציניים וחסרי מעצורים"

סער במתקפה: "נתניהו וגנץ נאחזים בכיסאות"

יו"ר מפלגת תקווה חדשה תוקף היום בחריפות את מה שמסתמן כפשרה לדחיית הבחירות בין הליכוד לכחול לבן. "נתניהו וגנץ נאחזים בכיסאות באמצעות מהלכים ציניים וחסרי מעצורים" | ולא שוכח לתקוף את התנהלות הממשלה במשבר הקורונה. "בוחרים בדבר הכי קל- גזרות על הציבור"

סער במתקפה: "נתניהו וגנץ נאחזים בכיסאות"
גדעון סער צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המו"מ בין הליכוד לכחול לבן על דחיית הבחירות, מובילה למתקפה מצידו של יו"ר מפלגת 'תקווה חדשה' גדעון סער כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והחליפי גנץ.

לטענת סער, "נתניהו וגנץ נאחזים בכיסאות באמצעות מהלכים ציניים וחסרי מעצורים. הם רוצים לשמר את הממשלה הלא מתפקדת הזו עבור עצמה ומנסים לסכל בכל דרך תקווה חדשה לישראל".

סער תקף ואמר כי דחיית הבחירות דווקא תועיל לו פוליטית: "ככל שהם ידחו את הבחירות ונצבור כוח בחוץ תבוסתם תהיה גדולה יותר". על דחיית מועד התקציב, שידחה את הבחירות אמר סער כי "מה שעומד על הפרק זו התנהלות מבישה בממשלה ובכנסת".

סער הוסיף ותקף את ההבנות של הליכוד וכחול לבן: "מדובר בפשרה הזויה שמעידה על זה שהם מפחדים. הממשלה הזו מעל שבעה חודשים לא הביאה את התקציב לאישור הכנסת ועכשיו הם רוצים להעביר תקציב תוך שבוע, לא היה כדבר הזה בישראל! תקציב בלי חוק הסדרים זו בדיחה".

עוד הוא אמר יו"ר תקווה חדשה כי "חשוב שאזרחי ישראל יבינו שרק באמצעות חוק הסדרים אפשר לעשות רפורמות מקיפות שיורידו את יוקר המחייה ויעודדו צמיחה כלכלית. מי שמנסים להעביר תקציב בלי חוק הסדרים לועגים לכנסת ומנסים להיאחז בכיסא אפילו בלי מראית עדין שטובת הציבור לנגד עיניהם".

בדבריו תקף סער את התנהלות הממשלה בכל הנוגע למשבר הקורונה כשהוא מזכיר את הצעתו לעריכת בדיקות מקיפות בישראל: "הטיפול בקורונה הוא כושל. הממשלה לא מצליחה לקבל החלטות ובזבזה את הישגי הסגר השני. עכשיו היא דוחפת לסגר שלישי בלי לבחון בכלל אלטרנטיבות אסטרטגיות. אני כבר חודשיים מציג תכנית לבדיקות ארציות שיכולה לבודד את החולי הא-סימפטומטיים".

אך לדברי סער, "הם שוב בוחרים בדבר הכי קל- גזרות על הציבור. אני קורא לציבור להתחסן אבל גם עם החיסונים הקורונה תהיה פה לפחות חצי שנה. בתקופה הזו יש לצמצם את הנזקים הכלכליים לאזרחי המדינה ולמשק כולו. לממשלה יש אפס יצירתיות, לא נוקטים בשום מהלך אסטרטגי, חוזרים שוב ושוב לאותו הדבר, סגר שפוגע בהרבה מאוד אזרחים ובכלכלה".

גדעון סער בנימין נתניהו קורונה בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד