ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
חשוד שיידה אבנים

בנימין: נער גבעות נהרג במהלך מרדף משטרתי

אירוע חריג בבנימין: המהלך מרדף שניהלו שוטרים עם נערי גבעות החשודים שיידו אבנים לעבר פלסטינים, נהרג צעיר יהודי ועוד מספר נפצעו באורח בינוני וקל | ח"כ סמוטריץ': "אירוע חמור שחייב להיחקר עד תום"

בנימין: נער גבעות נהרג במהלך מרדף משטרתי
ניידת משטרה צילום: דוברות המשטרה

נער גבעות נהרג היום בצהריים (שני) בתאונת דרכים עצמית במהלך מרדף משטרתי סמוך ליישוב כוכב השחר שבאזור בנימין, ככל הנראה לאחר שהוא וכמה מחבריו נחשדו ביידוי אבנים לעבר רכבים פלסטיניים. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בפצוע פעולות מצילות חיים שבסופן נקבע מותו של הצעיר.

פרט לצעיר שנהרג, צעיר נוסף נפצע באורח בינוני ושלושה נפצעו באורח קל.

נתנאל ילוז חובש איחוד הצלה מסר: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לפצועים בסיוע צוותי רפואה של צה"ל. כמו כן אחד מהשוהים ברכב נהרג ומותו נקבע בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מהמשטרה ממסר כי בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על יידוי אבנים מרכב ישראלי לעבר רכב פלסטיני בצומת מכמש, צוות בלשים שהיה בדרכו ובסמוך למקום זיהה את הרכב שיידה אבנים והורה לו לעצור.

על פי המשטרה, נהג הרכב, פתח בנסיעה פרועה למרות הוראת השוטרים לעצור, המשיך במנוסה שרכב הבילוש בעקבותיו. בסמוך לצומת רימונים, התהפך הרכב וכתוצאה מההתהפכות 4 מנוסעי הרכב נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים ונקבע מותו של נוסע אחר.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ התייחס לתאונה הקשה באזור כוכב השחר במהלכה נהרג צעיר יהודי: "מרדף המשטרה בבנימין שהסתיים בתאונה קשה ובנער הרוג הוא אירוע חמור שחייב להיחקר עד תום".

לדברי סמוטריץ', "יש למשטרה בעניין הזה נהלים ברורים ויש חשש כבד שהם הופרו, מה שהביא לתוצאה הטרגית. ממידע שהגיע אלי ברגעים אלה המשטרה סגרה את הזירה ומונעת אפילו מאנשי זק"א לטפל בהרוג ויש חשש לטיוח הממצאים בזירה".

הח"כ של ימינה הבהיר כי "במבט צופה פני עתיד וכדי להימנע ממשבר אמון קשה אני קורא למשטרה לאפשר כניסה של נציגי ההתיישבות לזירה לפיקוח על מניעת שיבוש חקירה. על המחלקה לחקירות שוטרים להיכנס לאירוע באופן מיידי".

יהודה ושומרון חבל בנימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד