א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"חוסר בתרופות ובציוד"

מרד במלונית הקורונה: המבודדים פרצו החוצה

השבים לישראל מבריטניה שנלקחו בכפייה למלונית קורונה בגלל החשש הכבד ממוטציית הנגיף, זועמים על ההסגר הכפוי אליו הוכנסו ולפני זמן קצר הם פרצו את שערי המלון ויצאו להפגין | לא התארגנו עם ציוד לשהייה של שבועיים נוספים, הכל היה פתאומי"

מרד במלונית הקורונה: המבודדים פרצו החוצה
הדלת שמפרידה בין המבודדים ביישוב לעולם שבחוץ צילום: באדיבות המצלם

עשרות ישראלים שנחתו אמש (ראשון) מבריטניה ונשלחו לבידוד במלונית הקורונה במלון 'דן פנורמה' בירושלים, יצאו להפגין מחוץ לבית המלון על מה שהם מכנים "העוול שנעשה לנו".

כזכור, קרוב ל-600 נוסעים שנחתו אתמול בישראל לאחר ששבו מלונדון, נשלחו לבידוד כפוי במלוניות הקורונה עקב ההחלטה הפתאומית של משרד הבריאות בעקבות המוטציה שעבר הנגיף הבריטי. בין הנוסעים הייתה נערה חרדית בת 16, תושבת לונדון, שהגיעה לבדה לארץ. בראיון ל'בחדרי חרדים' היא סיפרה כי "באו אלינו בפתאומיות, בלי להסביר יותר מדי, ולקחו אותנו לאוטובוסים".

כאמור, עשרות מהם החליטו לצאת ולהפגין מחוץ לבית המלון בעקבות הבידוד הפתאומי והכפוי. "יש פה אנשים שחסרות להם תרופות, לא התארגנו עם ציוד לשהייה של שבועיים נוספים, הכל היה פתאומי", היא סיפרה ל'בחדרי'.

לדבריה, החיילים במקום מנסים לעזור למבודדים, מסתובבים ביניהם ומבקשים פרטים כדי שיוכלו להשלים להם את הנצרך, "אבל זה לא מספיק. אי אפשר לעשות צעד כזה דרמטי מהרגע להרגע".

נציין, כי מחאת המבודדים אינה חוקית כיוון שאסור להם לצאת מהחדרים או להתקהל יחד.

קורונה בידוד בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד