ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מעצרו של יוסל'ה פליישמן

על דוכן הנואמים: למי הודה ח"כ אזולאי בשיא הסערה? • צפו

רגע לפני שהחוק שהיה עשוי לדחות את מערכת הבחירות נפל במליאת הכנסת, בחר חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס להוקיר מספר אזרחים שנרתמו לטובתו של יוסל'ה פליישמן שנפל קורבן למעצר שווא והתעמרות משטרתית | "בזמן שקבוצה אחת מתנהגת באטימות מוחלטת והעדר חמלה יש בצד השני קבוצה שבונה"

על דוכן הנואמים: למי הודה ח"כ אזולאי בשיא הסערה? • צפו
ינון אזולאי צילום: יונתן זינדל פלאש 90

במשך שעות ארוכות, עמלו אזרחים טובים לשפץ את ביתו של יוסל'ה פליישמן, תושב שכונת בית ישראל שנעצר בשבוע שעבר על ידי המשטרה מעצר שווא, ואותר רק שעות ארוכות לאחר מכן. כעת, לאחר שפליישמן שוחר מבית החולים, הודה ח"כ ינון אזולאי למסייעים - בנאום מעל דוכן הכנסת.

"בשבוע שעבר", סיפר אזולאי, "בין רביעי לחמישי, כולנו הזדעזענו מהמקרה של יוסף פליישמן. אדם מבוגר שגררו אותו ממיטתו באמצע הלילה לתחנת המשטרה כשהוא יחף וללא בגדים מתאימים על גופו. הוא שוחרר לביתו בשעה חמש בבוקר בקור הירושלמי לאחר שבמשטרה הבינו שככל הנראה לא עצרו את הבן אדם הנכון".

"בנס הוא נמצא על ידי עוברי אורח כשהוא שרוע בשטח פתוח בגבעת המטוס. לדברי הרופאים סביר להניח שעוד מספר שעות הוא לא היה בין החיים", הוסיף אזולאי, "האיש סובל משלל מחלות. מבלי להתייחס לעצם המעצר, לשחרור של אדם במצבו בכזה קור מבלי לוודא שהוא מסוגל לשוב לביתו - אין הגדרה אחרת חוץ מרשלנות".

חבר הכנסת אזולאי בחר להוקיר תודה למספר אנשים שלקחו על עצמם להעלות חיוך פניו של יוסל'ה, שיפצו את דירתו ודאגו לכל מחסורו. "השבוע זה התחיל מציוץ של העיתונאי אריאל אלחרר ובעקבות הציוץ התאספו אזרחים או יותר נכון מלאכים שהתנדבו בגופם ובממונם, נאספו כספים וציוד", תיאר חבר הכנסת אזולאי.

"ומעל הכל התנדבו מספר מלאכים שהגיעו לביתו של מר פליישמן שיפצו, ניקו, צבעו, דאגו למצרכים בסיסיים למחייתו והשמישו את הדירה כדי שזו תהיה ראויה למגורים". כאן, הפתיע חבר הכנסת אזולאי והודה באופן אישי לאלו שלקחו על עצמם את המשימה: "אני רוצה מעל במה זו להזכיר את שמותיהם של אותם מלאכים: איילת כהן, ישראל פורוש שמואל בוזלי מוריה תשובה ואריאל אלחרר שריכזו וניהלו את כל המבצע המבורך הזה".

"יש כאלו שבונים ויש כאלו שהורסים, בזמן שמשטרת ישראל ממשיכים והורסים - בזמן שקבוצה אחת מתנהגת באטימות מוחלטת והעדר חמלה יש בצד השני קבוצה שבונה – אנשים שפתחו את ליבם לעזור - ישראל בך התפאר אנשים עם לב גדול. אלו הן מידותיהן של עם ישראל "רחמנים, ביישנים וגומלי חסדים", סיים אזולאי את דבריו.

ינון אזולאי דוכן הכנסת יוסף פליישמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד