ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
האירים מבואסים

כמעט שנה: מקומות הבילוי עשויים להישאר סגורים עד מרץ

כמו בשאר רחבי העולם, גם באירלנד מתמודדים עם נגיף הקורונה והשלכותיו | מקומות הבילוי סגורים כבר קרוב לשנה ופתיחתם מחדש עדיין לא נראית באופק

כמעט שנה: מקומות הבילוי עשויים להישאר סגורים עד מרץ
אלכוהול באירלנד צילום: Rachael Cerrotti/Flash90

גורם ממשלתי באירלנד אמר כי מקומות הבילוי במדינה ייאלצו להישאר סגורים עד למרץ כדי לשמור על שליטה במקרי נגיף הקורונה

השר אמר "אם המקרים של הנגיף יימשכו, המשמעות היא ש"הפאבים הרטובים" של אירלנד - אלה שאינם מגישים אוכל - יהיו סגורים כמעט שנה מתחילת המגפה".

מקומות השתייה המפורסמים במדינה נסגרו לראשונה באפריל השנה, ונשארו סגורים מאז - מלבד שלושה שבועות בין ספטמבר לאוקטובר, כאשר חלקם הורשו להיפתח.

גם באותם שלושה שבועות, אלה שנמצאים בדבלין כלל לא הורשו לפתוח את שעריהם, מכיוון ששיעורי הנדבקים בעיר הבירה היו גבוהים מאד. ונראה כי אין הפוגה באופק לתעשיית הפאבים במדינה.

גורם ממשלתי אמר ל'אינדיפנדנט האירי': "למרבה הצער מאוד לא סביר שנראה אותם נפתחים מחדש בחודשים הקרובים, הנתונים מראים שאפילו פתיחת פאבים שרק מגישים בהם אוכל בלי מקום ישיבה מובילה לעלייה במקרים חדשים".

פאבים המגישים אוכל הורשו להיפתח מחדש, אם כי קצין הרפואה הראשי של אירלנד המליץ ​​לאנשים להימנע ממקומות כאלה. ד"ר טוני הולוהן, אמר כי "כדי להגן על עצמך ועל אלה שאתה אוהב: הישאר בבית. לא להיפגש. התרחקו ממסעדות / פאבים. הימנע מהתקהלות המונים. השתמשו במסכות, הקשיבו להנחיות".

ביום ראשון רשמה אירלנד 764 מקרים חדשים של הנגיף וארבעה מקרי מוות נוספים. מספר הכולל של המדינה עם כמעט 80:000 נדבקים. מספר המתים הכולל עומד כעת על 2,158.

אירלנד קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד