כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סקר חדש

לאחר המפץ הפוליטי: סער ממשיך להתחזק

גדעון סער ממשיך למצב את עצמו כאלטרנטיבה השלטונית לנתניהו, גם בסקר של ערוץ הכנסת שפורסם הבוקר שעות לאחר המפץ הפוליטי הגדול במהלכו ערקה חברת הכנסת מיכל שיר ממפלגתו של נתניהו אל זו של סער

לאחר המפץ הפוליטי: סער ממשיך להתחזק
נפתלי בנט/גדעון סער/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שעות לאחר המופע הדרמטי במליאת הכנסת בו היה רוב נגד החוק שהיה מונע את צעידתם הנוספת של אזרחי ישראל אל הקלפיות, פרסמו הבוקר (שלישי) בערוץ הכנסת סקר מיוחד לאור השינויים והתמורות הפוליטיות.

על פי נתוני הסקר, הליכוד בהובלת נתניהו ממשיך להוביל ביציבות עם 29 מנדטים. אחריו ממשיך סער ומבסס את מעמדו כאלטרנטיבה שלטונית לנתניהו עם לא פחות מ-20 מנדטים.

נפתלי בנט, המפסיד העיקרי מכניסתו של סער לזירה מתחזק קלות ומביא 14 מנדטים, ה'אח' לשעבר יאיר לפיד מיד אחריו עם 13 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת נשארת אף היא יציבה עם 11 המנדטים הקבועים.

גם בקרב המפלגות החרדיות על פי נתוני הסקר היציבות נמשכת, ש"ס מקבלת 8 מנדטים, ויהדות התורה 7, כמו גם אביגדור ליברמן המביא אף הוא 7 מנדטים.

כחול לבן ממשיכה ומתייצבת אף היא על משבצת המפסידה הגדולה, כאשר יושב ראש המפלגה שלה שהצליח בבחירות האחרונות להשיג את התואר 'ראש הממשלה החליפי' מקבלת רק 6 מנדטים. סוגרת את הרשימה מר"צ עם 5 מנדטים בכלל.

גדעון סער ביבי נתניהו מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד