י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דרמה בשידור חי

במהלך הנאום: סגנו של ארדואן קפא והורד מהבמה • צפו

סגנו של נשיא טורקיה ארדואן, נאם במהלך טקס המציג את יכולות הסייבר של מדינתו, כשלפתע קפא במקומו ללא סיבה הנראית לעין. המאבטח מיהר להורידו מהבמה ולאחר זמן מה הוא שב לבמה אך מיהר לעזוב | "בגלל חוסר שינה ועייפות"

במהלך הנאום: סגנו של ארדואן קפא והורד מהבמה • צפו
פואט אוקטאי צילום: מתוך טוויטר

במהלך כנס סייבר שנערך בטורקיה, נאם סגנו של הנשיא ארדואן, אך לפתע קפא במקומו והפסיק לדבר. הוא חזר לבמה לאחר כמה דקות והמשיך את דבריו אך קיצר בנאומו וירד מהבמה מוקדם מהמתוכנן "בגלל חוסר שינה ועייפות".

פואט אוקטאי, סגנו של רג'פ טאייפ ארדואן, נשיא טורקיה, נאם בכנס שפתח את שבוע הסייבר הטורקי, שנועד להראות את היכולות הטורקיות בנושא. אך לפתע, באמצע נאומו, אוקטאי בן ה-56, קפא במקומו למשך 13 שניות.

מיד לאחר שסגן הנשיא השתתק, מאבטחו האישי הוריד אותו מהר מהבמה, כדי לצמצם את הנזק. עוזריו הזעיקו רופא למקום כדי לבדוק לשלומו. עם חזרתו אמר אוקטאי שהוא בסדר והודה לקהל על תמיכתם. "הרופאים שלי אמרו כי הייתה אי נוחות קלה בגלל חוסר שינה ועייפות", אמר, אך לא המשיך בנאומו.

לפני כן, סגנו של נשיא טורקיה דאג גם לפרגן לארדואן: "הוא חלוץ בתחום חיזוק ההגנה ברשת בטורקיה", אמר אוקטאי שהוסיף כי "טורקיה היא בין המדינות שהתקדמו באופן המשמעותי ביותר באבטחת הסייבר".

רג'יפ טאיפ ארדואן טורקיה סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד