י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עלות של מיליונים

משרד רוה"מ דורש: אבטחה לילדי נתניהו וגנץ שנתיים לאחר שיפרשו

על פי הדיווח משרד ראש הממשלה מפעיל לחץ בכדי לאשר תקציב לאבטחת ילדי ראשי הממשלה עד שנתיים מסיום תפקידם | מנגד, רה"מ החליפי גנץ, מתנגד

משרד רוה"מ דורש: אבטחה לילדי נתניהו וגנץ שנתיים לאחר שיפרשו
נתניהו מוקף מאבטחים צילום: Alex Kolomoisky/POOL

דווקא בשבוע שבו הכנסת מתפזרת, משרד ראש הממשלה מבקש השבוע לקבוע כי אבטחת ילדיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל ראש הממשלה החליפי בני גנץ תוארך לשנתיים מסיום תפקידם. זאת בניגוד להמלצת ועדת צ'חנובר שהמליצה על אבטחה לילדי ראש הממשלה היוצא למשך חצי שנה בלבד. כך פורסם אתמול (שלישי) בחדשות הערב בכאן 11.

על פי הדיווח, על מנת לאשר את המהלך, הכולל בין היתר הוספת תקני אבטחה ותקציב של מיליונים, נדרש לכנס את ועדת השרים לענייני שב"כ, ועל פי גורמים המעורים בנושא, ישנו לחץ לכנס את הוועדה בתקופה הקרובה.

אולם, יושב ראש כחול לבן שר הביטחון בני גנץ מתנגד לבקשת הארכת תקופת האבטחה. בנוסף לכך, משרד ראש הממשלה מבקש לאשר גם את אבטחת ראש הממשלה החליפי בשנה הבאה - שעלותה מוערכת ב-22 מיליון שקלים, משום שלמרות פיזורה של הכנסת היציאה לבחירות, גנץ אמור להישאר במעמד ראש הממשלה החליפי עד לחודש אפריל 2021.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "לראש הממשלה אין שום קשר או מעורבות כלשהי בשיקולי האבטחה, וזו נקבעת על פי הגורמים הביטחוניים המקצועיים".

משרד ראש הממשלה שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד