י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
רשימת המורדים גדלה

שרן השכל פורשת מהליכוד ומצטרפת לסער

שבוע בלבד לאחר שהודיע כי הוא פורש מהליכוד ויוצא לדרך פוליטית עצמאית, נראה כי מפלגתו החדשה 'תקווה לישראל' של גדעון סער רק הולכת וגדלה | הבוקר, חה"כ שרן השכל מצטרפת אל חברותיה מיכל שיר ויפעת ביטון ומכריזה אף היא על עריקה מהליכוד

שרן השכל פורשת מהליכוד ומצטרפת לסער
גדעון סער צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עוד פרישה מהליכוד: חברת הכנסת שרן השכל הודיעה הבוקר (רביעי) כי בכוונתה להתפטר מהכנסת ומרשימת הליכוד ולהתמודד בבחירות הקרובות מטעם מפלגתו של גדעון סער ׳תקווה חדשה׳.

חבר הכנסת שרן השכל כינסה הבוקר מסיבת עיתונאים בה הודיעה על כוונה לחבור למפלגתו של סער, ואמרה: "השנה האחרונה הבהירה כמה גדול הפער בין הרעיונות האלה, לבין הערכים והנורמות המאפיינים את הליכוד היום. מהבטחה על הרפורמות הנחוצות במערכת המשפט − נותרו רק מילים. ההתחייבות להחלת ריבונות ביהודה ושומרון − נזנחה. יוזמות להורדת יוקר המחייה − טורפדו. ומעל לכל − הממשלה הנוכחית נחלה כישלון מוחלט בניהול המדינה, וביזתה את האמון שניתן לה ע"י אזרחי המדינה".

עוד אמרה השכל כי "אירועי הימים האחרונים רק המחישו שלממשלה הזו אין מנדט להמשיך ולשלוט", ולכן הכריזה כי ,בנסיבות אלו, מצפוני אינו מאפשר לי להמשיך לתמוך בממשלה הזו, וגם לא להיות חברה בליכוד בהנהגתו הנוכחית. לכן, בכוונתי להשיב את המנדט שלי לליכוד, ולהתפטר מחברותי בכנסת − ואעשה זאת בהקדם".

השכל כאמור מצטרפת אל גדעון סער למפלגתו החדשה 'תקווה חדשה', תוך שהיא משבחת את סער, "לפני כשנה, תמכתי בגדעון סער בהתמודדות לראשות הליכוד. הערכתי את הניסיון הרב שלו, ואת יכולתו לפעול וּלשנות. בעיקר, ראיתי בו את האדם היחיד במערכת הפוליטית, שיכול לאחד את העם, לחבר בין סיעות הבית, ולהרכיב קואליציה יציבה. השנה האחרונה, ושלש מערכות הבחירות האחרונות, הוכיחו שהדברים נכונים שבעתיים".

 

גדעון סער ניר ברקת שרן השכל מיכל שיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד