ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
בניגוד ל-2017

0 עוקבים: כך יירש ביידן את הטוויטר הנשיאותי

טוויטר תתריע לעוקבים על התחלופה, ותבקש מהם לאשר אם הם מעוניינים להמשיך לעקוב אחרי החשבון הנשיאותי של ביידן; מה שאומר שהחשבון הרשמי יתחיל עם 0 עוקבים

0 עוקבים: כך יירש ביידן את הטוויטר הנשיאותי
הנשיא ג'ו ביידן צילום: מתוך האינסטגרם שלו

בעוד פחות מחודש, עם השבעתו כנשיא ה-46 של ארצות הברית, חשבונות הטוויטר הרשמיים של הבית הלבן, יעברו לביידן.

אך בניגוד ל-2017, אז ממשל טראמפ ירש מברק אובמה את החשבונות הרשמיים יחד עם עשרות מיליוני עוקבים, טוויטר תתריע הפעם לעוקבים על התחלופה ותבקש מהם לאשר אם הם מעוניינים להמשיך לעקוב אחרי הממשל החדש של ביידן. כאמור עד עכשיו, המדיניות של טוויטר הייתה להשאיר את העוקבים אחר החשבונות הרשמיים בטוויטר גם שהממשל התחלף, הפעם זה לא יקרה.

למרות שהחלפת הנשיאים בזמן שהחשבון הטוויטר הנשיאותי היה קיים, זה התרחש בסך הכול פעם אחת בשנת 2017, שכן החשבונות הרשמיים נוצרו במהלך תקופת הנשיאות של אובמה.

כעת, בעקבות המדיניות החדשה של טוויטר, החשבונות הרשמיים של הבית הלבן בטוויטר יתחילו את מניין העוקבים מאופס, אך סביר להניח שמרבית העוקבים אחר החשבונות הרשמיים יבחרו להמשיך ולעשות זאת גם עם הנשיא החדש.

במסגרת החשבונות הרשמיים בטוויטר אפשר למצוא את POTUS@ – המיועד לציוצים הרשמיים של הנשיא, WhitHouse@ – המיועד לציוצים הרשמיים של הבית הלבן, VP@ – המיועד לסגנית הנשיא, קמלה האריס, וגם FLOTUS@ – המיועד לגברת הראשונה, אשתו של ביידן.

טוויטר ג'ו ביידן דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד