י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
רגע לפני העזיבה

טראמפ עם שורת חנינות בהם יהודי אורתודוקסי ששב בתשובה בכלא

הנשיא טראמפ מנצל את רגעיו האחרונים בבית הלבן עם חנינה שהוא מעניק ל-15 אזרחים, בין האנשים שחנן הנשיא, יהודי אורתודוקסי שחזר בתשובה במהלך שהותו בבית הכלא בעוון הונאה. בעקבות החנינה הוא ירצה רק שנתיים מתוף 20 שנה שנגזרו עליו

טראמפ עם שורת חנינות בהם יהודי אורתודוקסי ששב בתשובה בכלא
פיליפ אספורמס צילום: באדיבות המצלם

טראמפ חנן 15 איש, בהם שניים שהורשעו בהתערבות הרוסית לפני הבחירות ב-2016, השניים נאשמו שמסרו הצהרות שקריות על התערבות רוסיה בבחירות. בין האנשים שחן טראמפ, יהודי שחזר בתשובה בכלא.

בין האנשים שחנן טראמפ נמצאים חברי קונגרס לשעבר שהודו בהונאת סחר ושימוש לצרכים פרטיים בכספי בחירות, עוד חנן טראמפ ארבעה מאבטחים שהיום מעורבים בהריגה של 14 אזרחים עיראקים. בנוסף טראמפ הקל על עונשם של חמישה אזרחים נוספים.

טראמפ חנן את חברי הקונגרס לשעבר דאנקן האנטר וכריס קולינס, שניהם הורשעו בהונאה ושימוש בכספי בחירות לצרכים פרטיים. גם יועציו לשעבר ג'ורג' פפדופולוס ואלכס ואן דר זוואן, שמסרו עדות שקר במסגרת חקירות בבחירות לנשיאות ב-2016 קיבלו חנינה.

קולינס היה החבר הראשון מבית הנבחרים שתמך בנשיא טראמפ. הוא הודה בהונאה בשוק ההון, וכי שיקר לגורמי החוק בנוגע למידע לא חוקי שהעביר לבנו על מניות.

גם היהודי האורתודוקסי פיליפ אספורמס, קיבל חנינה, אתר Yeshiva world news מדווח, כי פיליפ הורשע בעוון הונאה, בזמן שהותו בכלא, אספורמס, בן 52, התחזק רוחנית, ונוהג להתפלל שלוש תפילות ביום. לפי הדיווח, מצבו הבריאותי לא טוב.

כזכור לאחרונה, הנשיא טראמפ העניק חנינה גם למייקל פלין, היועץ לביטחון לאומי לשעבר לאיר ששיקר ל-FBI על קשריו עם רוסיה. טראמפ חנן רק 44 אנשים עד כה, בהם האסיר החרדי המפורסם שלום מרדכי רובשקין, המספר הזה הכי מעט בקרב הנשיאים האחרונים.

חנינה דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד