כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
צפו בתיעוד

ח"כ בוסו הגיע לתמוך בנבחני לשכת עורכי הדין

מאבק המתמחים: חה"כ אוריאל בוסו הגיע פיזית למספר מוקדים בהם עורכים את מבחני לשכת עורכי הדין בכדי להזדהות ולעמוד מקרוב על אופי הבחינה בדגש על תקופת הקורונה

ח"כ בוסו הגיע לתמוך בנבחני לשכת עורכי הדין
ח"כ אוריאל בוסו בלשכתו צילום: באדיבות המצלם

עם פיזורה של הכנסת הנוכחית, היום (רביעי) הייתה אמורה לעלות להצבעה הצעת החוק של ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) שהייתה אמורה לתת תקווה לאלפי המתמחים אשר נפגעו נפשית וכלכלית עם הקשיים והכשלים בדרך למבחני ההסמכה בלשכת עורכי הדין.

חה"כ בוסו הגיע היום לחלק מהמוקדים בהם נערכים מבחני הלשכה להזדהות עם הסטודנטים. בוסו פגש את מנכ"ל לשכת עורכי הדין, כמו כן הציג בפניהם את האפשרויות והניסיונות האחרונים בניסיון נוסף להגיע להסכמה בימים אלו על החוק אותו הגיש, ולעלות אותו לאישור במליאת הכנסת לרווחתם של אלפי המתמחים שעוברים ימים קשים בכשלים מכוונים ואטימות מוחלטת.

לדברי חה"כ בוסו האטימות מגיעה מכיוונו של שר המשפטים אבי ניסנקורן, שלדבריו, הוכיח השבוע את רמת הניתוק שלו דווקא כשר משפטים.

ח"כ בוסו פנה למתמחים ואמר להם: "ממכם המתמחים, כנציג תנועת ש"ס אמשיך להילחם למענכם עד החזרת הצדק והשפיות, שילמתם מחירים כבדים תרתי משמע וכולי תקווה שהחוק יעבור ויביא איתו תיקון אמיתי לעוולה".

אוריאל בוסו לשכת עורכי הדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד