כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נתונים מעודדים

ישראל במקום הראשון באחוז המתחסנים

בצל העלייה בתחלואה וגילוי המוטציה, קצת בשורות מעודדות. למרות התחזיות והסקרים, הישראלים נותנים כתף ועד כה התחסנו מעל 140 אלף מאזרחי ישראל מפני נגיף קורונה. רק היום התחסנו 65 אלף איש | מדינת ישראל עומדת עם אחוז מספר המתחסנים הגבוה ביותר בעולם | נתניהו בתגובה: זו הצלחה אדירה

ישראל במקום הראשון באחוז המתחסנים
חיסונים לקורונה צילום: צלמי פלאש 90

למרות עשרות האלפים שכבר חוסנו נגיף הקורונה והמוטציות שלו עדיין כאן, והדרך למיגור הנגיף עדיין ארוכה, יחד עם זאת דווחו הערב בשורות טובות יותר, עם הפרסום כי ישראל ניצבת במקום הראשון בעולם באחוז כמות האזרחים שחוסנו נגד נגיף הקורונה.

על פי נתוני מכון 'העולם שלנו בנתונים - OurWorldinData' שהובאו ב'ישראל היום', ישראל ניצבת בראש רשימת המדינות המחסנות את אזרחיהן כאשר כמות המתחסנים עומד על 8.3 מחוסנים לכל 1000 בני אדם, באחוזים: 0.83%.

מנגד בריטניה למרות שהייתה הראשונה לחסן בחיסון של פייזר בו משתמשים גם בארץ, עומד אחוז המתחסנים על 74 מחוסנים על כל 1000 אזרחים, שהם 0.74%.

עם זאת יצוין, מדובר רק במנה הראשונה מתוך 2 המנות הנדרשות לתוצאה הרצויה בחיסון של פייזר. ונכון לאתמול חוסנו בישראל כ-75 אלף איש, ובכל רחבי העולם כ-2.5 מיליון בני אדם כבר חוסנו, והמגמה רק מתרחבת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדיווח והגיב כי מדובר בהצלחה אדירה: "ישראל במקום הראשון בעולם לחסן את אזרחיה נגד הקורונה".

שר הבריאות יולי אדלשטיין הוסיף אף הוא וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מדינת ישראל היא הראשונה בעולם לחסן את אזרחיה נגד קורונה. כבר בשבוע הבא נגביר משמעותית את קצב החיסונים, ברגע שנכניס את בתי החולים לעניין. כך מנצחים את הקורונה!".

כן עדכן השר כי "אני רוצה לבשר לכם שרק היום חוסנו 65,000 (!) איש. בסך הכל אנחנו עומדים כבר על 140,000 מחוסנים. הקצב טוב ונגביר אותו עוד יותר!".

חיסון לקורונה קורונה המוטציה הבריטית יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד