י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הכספת נותקה ונגנבה

פרסום ראשון: פריצת ענק למשרדי ארגון החסד בבני ברק

המשטרה חוקרת פריצת ענק שהתרחשה הלילה במשרדי ארגון 'חסדי נעמי' בבני ברק | מספר חשודים שביצעו את הפריצה, הצליחו לגנוב את הכספת כשבתוכה צ'קים רבים עליהם רשומים סכומי כסף גדולים

פרסום ראשון: פריצת ענק למשרדי ארגון החסד בבני ברק
חלון זכוכית מנופץ צילום: unsplash

מספר חשודים פרצו הלילה למשרדי ארגון החסד 'חסדי נעמי' בבני ברק וגנבו מהמקום את הכספת כשבתוכה סכום כסף גדול - כך נודע ל'בחדרי חרדים'. על פי המידע הראשוני, בכספת היו צ'קים בלבד ללא כסף מזומן. בארגון בודקים בשעה זו האם הפורצים הצליחו לגנוב סכומי כסף נוספים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הפורצים ניתקו את הכספת ממקומה כשבתוכה הצ'קים הרבים. על פי תיעוד ממצלמות האבטחה, הפורצים חזרו למקום פעם נוספת במהלך הלילה ולקחו עמם את את הכספת. המשטרה פתחה בחקירה.

הפריצה הראשונה התרחשה בסביבות השעה 12:00 בלילה, וכשעה לאחר מכן שבו הפורצים למקום ולקחו איתם את הכספת העמוסה. בארגון מעריכים שלפורצים היה מידע מודיעיני מוקדם.

חוקרי זיהוי פלילי של המשטרה נמצאים בשעה זו במקום והחקירה בעיצומה מעמותת חסדי נעמי נמסר: "אנשים חסרי לב פרצו למשרדים של עמותת החסד הגדולה בישראל התומכת ביותר מ150,000 בני אדם".

"הגנבים לא יצאו עם  שום דבר בעל ערך מהמשרדים. הגנבים לקחו כספת עם צ'קים בתוכה, דבר שבטיפול ברגעים אלו וסביר שלא יוכלו לעשות איתם דבר כדי לא להסגיר את עצמם".

הרב יוסף כהן מייסד עמותת חסדי נעמי אמר כי "עיקר הנזקים הם בלאגן ועוגמת נפש, אך אנחנו יוצאים מחוזקים וכבר בשבוע הקרוב נחלק 5,000 פריטי חימום לחורף".

פריצה שוד כספת חסדי נעמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד