י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שימו עלינו טלאי"

מהומה בנתב"ג: מאות מסרבים להתפנות לבידוד

אנדרלמוסיה בשדה התעופה בן גוריון, לאחר שמאות נוחתים מסרבים לעלות לאוטובוסים שייקחו אותם היישר למלוניות, כפי שהחליטה הממשלה על כל השבים מחו"ל החל מאמש בשעה 22:00 | "תשימו עלינו טלאי צהוב ותסיימו עם זה", כך נשמע אחד הנוסעים בתיעודים מהשדה

מהומה בנתב"ג: מאות מסרבים להתפנות לבידוד
חוזרים מחו"ל. אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

מאות נוסעים ישראלים שנחתו אחר הצהריים בנמל התעופה בן גוריון מדובאי מסרבים לנסוע למלוניות בידוד של פיקוד העורף. הנוסעים ממתינים לעמדות ועדת החריגים שהוקמה בכניסה לשדה התעופה ומסרבים להתפנות.

בתיעודים מהשדה נשמעים הנוסעים צועקים "תשימו עלינו טלאי צהוב ותסיימו עם זה". חלק מהנוסעים סיפרו כי שמו אותם מאחורי גדרות והתלוננו כי אין להם עם מי לדבר. נוסע אחר צעק "תתביישו לכם - תלמדו מדובאי איך מתנהגים. אנשים חולים פה ואתם מחזקים אותם".

נוסע בשם יריב שנחת אחר הצהריים בישראל עם בני משפחתו אחרי חופשה בדובאי המתין דקות ארוכות בוועדת החריגים. "אני לא מוכן לנסוע למלונית", אמר ל-ynet. "אני עם אשתי ועוד שלושה ילדים קטנים שרק ייפגעו מנסיעה למלונית. רצינו להקדים את הטיסה חזור, אבל לא הצלחנו למצוא כרטיסים ונתקענו בדובאי. אין שום סיבה שייקחו אותנו בכוח למלונית כי יש לי דירה ריקה שבה אני והמשפחה שלי יכולים להיות בבידוד בצורה נורמלית שלא תפגע בילדים".
מוקדם יותר היום דיווח משרד הבריאות כי במעבדה המרכזית לנגיפים בתל השומר זוהה היום עוד מקרה של הנגיף עם המוטציה מאנגליה. מדובר באשה שחזרה מאנגליה לפני מס ימים. נמצאת בבידוד ביתי (הגיעה לפני כניסת החוק) ומצבה טוב.

 

 

נתב"ג בידוד קורונה המוטציה הבריטית מלונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד