א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
עלייה דרמטית

מפחיד: 2,000 חרדים אובחנו השבת כחולי קורונה

שעות לפני שהסגר השלישי נכנס לתקפו, מגיעה הידיעה על עלייה דרמטית בתחלואה בכל רחבי הריכוזים החרדיים | כאלפיים נדבקים אובחנו במהלך השבת האחרונה בערים החרדיות 

מפחיד: 2,000 חרדים אובחנו השבת כחולי קורונה
חרדים עם מסכות בעידן הקורונה צילום: דוד כהן, פלאש 90

עליה דרמטית - 2,000 חולים מאומתים חדשים באוכלוסייה החרדית במהלך השבת: עליה של מאות אחוזים בכמות החולים המאומתים בערים החרדיות בהשוואה לשבת שעברה, כשבראש הרשימה נמצאת ירושלים עם מעל 600 חולים, בית שמש, ביתר עילית, בני ברק ופתח תקוה.

עו"ד כבהה מועאוויה, מרכז נושא האיתורים במשרד הבריאות אמר כי: "45 צוותים פעלו מסביב לשעון מכניסת השבת ועד צאת השבת בכל הערים והיישובים החרדים, העבודה המהירה ושיתוף הפעולה בין נציגי קופות החולים, נציגי לשכות הבריאות במחוזות, והעבודה על פי הנוהל הביא לקטיעת שרשראות הדבקה במהלך השבת במגזר החרדי. ההגעה לכל אדם שאומת ונמצא חיובי במהלך השבת, הביאה להכנסה של יותר מ-10,000 אנשים לבידוד ולמניעת הדבקה מיותרת".

עו"ד כבהה מועאוויה הוסיף כי "העלייה הגדולה בכמות החולים באוכלוסייה החרדית משבת שעברה מסוכנת ומראה על כמות התחלואה ההולכת ומתפשטת באוכלוסייה החרדית, יש חשיבות רבה לשמירה על הנחיות משרד הבריאות, העלייה בכמות החולים מדאיגה ומגיעה אחרי ירידה גדולה והתייצבות בשבועות האחרונים באוכלוסייה זו".

הוא סיים בפנייה "לכל אחד באוכלוסייה החרדית ומבקש לשמור על הנחיות משרד הבריאות, אין לנהוג בשאננות ובזלזול, המלחמה הזו היא של כולנו ורק יחד ננציח אותה".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד