י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שומרים על הבית?

קרע בצמרת ימינה: סמוטריץ' דורש ריצ'רץ'; בסביבת בנט מופתעים

נראה כי לבחירות הקרובות שייערכו בחודש ניסן הבעל"ט לא יגיעו הרבה מפלגות שהצליחו לשמור על הרכב הרשימה איתה יצאו לדרך | אחרי הליכוד, יש עתיד והמשותפת נראה כי גם בסיעה הד"לית 'ימינה' העסק לקראת פיצוץ | חה"כ סמוטריץ' דורש שוויון ובסביבת בנט מגיבים בהפתעה

קרע בצמרת ימינה: סמוטריץ' דורש ריצ'רץ'; בסביבת בנט מופתעים
בנט וסמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

87 יום לבחירות, וכאילו אין מספיק קרעים בימין, כעת גם קרע בסיעת 'ימינה' בין נפתלי בנט מ'הימין החדש' לבין אנשי סיעת 'האיחוד הלאומי' של בצלאל סמוטריץ'.

על פי הדיווחים בסוף השבוע, סמוטריץ' הציב דרישה בפני בנט לקבל ריצ'צרץ' בעשירייה הראשונה של ימינה, כך שהאיחוד הלאומי יקבל 5 נציגים בעשרה המקומות הראשונים שיהיו ריאלים, כך על פי הסקרים

כתבת ׳מקור ראשון׳ עטרה גרמן ציטטה בכירים ב"ימינה" שהגיבו לדרישה של סמוטריץ', באומרם: "אנחנו מאד מופתעים, לא העלנו בדעתנו לעזוב את בצלאל. אנחנו מקווים ליישר את ההדורים ולסגור בהקדם רשימה".

בנוסף, אתמול דיווח עמית סגל כי סמוטריץ' נערך לאפשרות להתמודד לבד, לאחר שאמש עקץ את בנט שהתראיין בתוכנית שמשודרת בשבת למרות שהצילומים הם קודם השבת.

עמית סגל כתב "הסכסוך בין בנט לסמוטריץ מחמיר... אני שומע בימים האחרונים שסמוטריץ חושב ברצינות על הליכה לבד. לטרוח ולפרסם הודעה נגד בנט נראה כמו הכנת אופציה".

בנוסף, בשבוע שעבר הודיע בנט על כוונתו להתמודד על הנהגת המדינה ועד כה סמוטריץ׳ לא התייחס לעניין ולא בירך את ראש מפלגתו על ההודעה להתמודד על הנהגת המדינה.

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט בחירות 2021 מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד