ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
התקופה בבית הלבן

איוונקה טראמפ מתכננת לכתוב ספר חדש

אחרי שני ספרים שהוציאה בעבר, בתו היהודייה של הנשיא היוצא דונלד טראמפ מתכננת לכתוב ספר על ארבע השנים בהן כיהנה בבית הלבן כיועצת לאביה. בספר היא מתכוונת להתייחס לשלל נושאים, כמו ליחסיה עם האם החורגת מלאניה וגם תשיב למבקריה 

איוונקה טראמפ מתכננת לכתוב ספר חדש
אילוסטרציה צילום: Unsplash

איוונקה טראמפ, בתו היהודיה של נשיא ארה"ב היוצא דונלד טראמפ, מתכננת קריירה פוליטית בפלורידה, שם היא תתגורר לאחר עזיבתה את הבית הלבן בעוד כשלושה שבועות. כך על פי הדיווח באתר Page Six.

טראמפ פרסמה בעבר שני ספרים "כרטיסי טראמפ" ו"נשים שעובדות", אך מקור מקורב למשפחה אמר כי הבת הראשונה והיועצת לנשיא, "הכינה כבר סיפורים על תקופתה בבית הלבן, ויכולה להוציא את ספרה השלישי". המקור ציין כי היא מתכננת לכתוב סיפורים על האגף המערבי. "אנשים חשבו בטעות שהיא עבדה רק באגף המזרחי, היא רוצה לפרסם רשימה ארוכה של נושאים, כולל להתעמת חזיתית עם מבקריה".

איוונקה ששימשה גם יועצת קרובה לאביה בבית הלבן, תתייחס למתח כביכול עם האם החורגת מלאניה וכן לנושאים נוספים כמו קידום נשים, חופשות משפחתיות ועוד.

גורם נוסף סיפר כי "יש לה תפקיד כיועצת ובת קרובה, אז כן, פנו אליה בנוגע לספר. זו אחת ממספר האפשרויות העומדות לרשותה, היא מתמקדת כרגע מאד במשפחתה, ובעבודה שהיא עושה בבית הלבן". באשר לעתיד בפוליטיקה, אמר על איוונקה, "היא רוצה, היא תעשה זאת בפלורידה לשם היא עוברת בקרוב".

עוד הוסיף אותו מקור: "כל התכניות לכתיבת ספר יקרו, ברגע שהיא תתאקלם מחדש בפלורידה ויהיה לה זמן לפגישות".

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ הבית הלבן ספר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד