י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הישג לליכוד

פקחים מצוידים במצלמות ימנעו זיופים בקלפיות

נשיאות ועדת הבחירות הודיעה כי פקחים מצוידים במצלמות יוצבו בכל הקלפיות בארץ ויתעדו אירועים חריגים ואת הליך ספירת הקולות | בליכוד מברכים על רשימת ההישגים ומקווים כי המהלך ייעשה סוף לזיופים 

פקחים מצוידים במצלמות ימנעו זיופים בקלפיות
הצבעה בבחירות צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

לאחר שהפך לנושא שעורר סערה במערכות הבחירות החולפות, בליכוד הצליחו להגיע לסיכומים מול ועדת הבחירות על הצבת מצלמות בקלפיות במטרה למנוע זיופים.

בהחלטת נשיאות ועדת הבחירות המרכזית נאמר כי פקחים עם מצלמות בכל הקלפיות בארץ יתעדו אירועים חריגים ואת כל הליך ספירת הקולות, בנוסף בהליך החקיקה בשבוע שעבר נחסמה האפשרות לפיצול ימי הבחירות או לקבלת פתקי הצבעה לאחר יום הבחירות ונגנז הרעיון לאפשר הצבעות באמצעות קלפיות ניידות.

בליכוד מציינים את רשימת ההישגים, בראשם יוצבו מפקחים עם מצלמות איכותיות ומאובטחת בכל קלפי - כ-13,000 קלפיות, לאורך כל היום. המפקחים יתעדו אירועים חריגים במהלך יום הבחירות וכן את כל הליך ספירת הקולות.

בנוסף, סוכם על סריקת פרוטוקולים מלאים בתוך 48 שעות מסיום הבחירות. ועדת הבחירות וגם בג"צ במערכת הבחירות האחרונה לא נתנו סריקה מלאה הכוללת את דף תיעוד האירועים בקלפי וגם נתנו את הפרוטוקולים אחרי זמן ממושך יותר מה שמנע מהמפלגות לבצע בדיקות והצלבות. מעכשיו זה ישתנה כאמור.

בנוסף נבלמה האפשרות לקלפיות נודדות, גם לא בבתי אבות וגם לא למבודדי וחולי קורונה. וכן בשום אופן לא יהיה שינוי בלוחות הזמנים של ההצבעה, לא יפוצלו ימי ההצבעה ולא יתקבלו קלפיות לאחר תום יום הבחירות כמו שרצו מראש שיהיה לגבי קלפיות חו"ל.

מצלמות פקחים קלפיות הליכוד בחירות 2021 זיופים בבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד