י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ה'קהילה' תשיר שירים חדשים • חשיפה

תחרות בין העיתונים, עושה רק טוב לצרכנים • והשנה: גם לחובבי המוסיקה • עיתון 'בקהילה' מפתיע עם שירים ידועים וחדשים שטרם הופקו לשיווק בישראל • ישראל חבר מגיש טעימה מוזיקלית

ה'קהילה' תשיר שירים חדשים  • חשיפה



עיתון בקהילה מציג: "לשורר שיר חדש"
יוזמה נאה שנועדה להעשיר את עיתוני החג בתוכן מוסיקלי בימי חול המועד הפכה כבר למסורת. בכל חג, נערכים במערכות השבועונים החרדיים ליצור מוספים גדושים ומרתקים. מערכת השבועון בקהילה לא מסתפקת בתוכן מעניין לקריאה והיא מצרפת לעיתון חג הפסח את הדיסק "לשורר שיר חדש", אוסף שירים חדשים וכאלה שטרם יצאו על דיסק רשמי כלשהו, אותם שרים מיטב האומנים והיוצרים של המוסיקה החסידית והיהודית בזמננו.

האלבום כולל את השירים הבאים: חנינא של אהרל'ה סמט, רפאני בלחן ובביצוע מרגש של גדעון לוין, אמא של אבריימי רוט, א אידישע מאמע בביצוע חדש ומפתיע של החזן יצחק מאיר הלפגוט, מה אשיב של אברהם פריד, וקרבתנו מלכנו (טאטע) של מרדכי בן דוד - להיט שלא פורסם בארץ, כי בו ישמח לבנו בביצוע מקהלת חסידי בעלזא שיר שהולחן במיוחד לבר מצווה של בעלזא ע"י גבאי האדמו"ר הרב שמעון זאב קליין, קול ששון של אודי דוידי, וכל מי שעוסקים בצרכי ציבור באמונה עם אהד מושקוביץ שהולחן ע"י יוסי גרין בעקבות הפיגוע במומביי, האמונה של תזמורת שלהבת, שבחין אסדר של אלי פרידמן ועוד. חדשות טובות הוא שיר מיוחד שהופק לאלבום זה ע"י ישי לפידות, שמבצע אותו בדואט עם ענק הזמר החסידי ליפא שמעלצר. אלבום הפסח של בקהילה כולל 12 שירים בסה"כ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד