כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אבל בקהילה החרדית

טרגדיה: האם הצעירה נפטרה לאחר לידת בנה

טרגדיה קשה בקהילה החרדית בבואנוס איירס: צעירה חרדית ואם לילדה בת שנה הלכה לעולמה קצת אחרי לידת בנה. הרופאים עמלו להשיב אותה לחיים, אך לאחר מספר דקות קבלה שוב דום לב והשיבה נשמתה ליוצרה

טרגדיה: האם הצעירה נפטרה לאחר לידת בנה
נרות צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: רחל הודיה בהר, בת 24 מהקהילה החרדית בבואנוס איירס ארגנטינה, ואם לתינוקת בת שנה, ילדה בן ביום שבת בבוקר, הילד בריא, אך האם למגינת לב נפטרה מדום לב.

הקהילה החרדית המקומית המומה ושבורה, לאחר שהרופאים עמלו להשיב אותה לחיים, אך לאחר מספר דקות קבלה שוב דום לב והשיבה נשמתה ליוצרה. התינוק שרק עתה נולד, נמסר לסבתו, אם הנפטרת.

הקהילה המקומית מתמודדת עם אסון שני בעשרת הימים האחרונים, לאחר שביום חמישי לפני 10 ימים, נהרג ילד בן 4 כשחצה את הכביש עם אימו, ונהג שהגיע בנסיעה מהירה דרס את השניים וברח מהזירה.

רק לאחר עשרה ימים הוא הסגיר את עצמו, וזאת לאחר שתמונתו הופצה בכל ארגנטינה כולל צו מעצר בינלאומי שהוציא האינטרפול. אחד מחברי הקהילה בשכונת פלורס, שם מתגוררים שתי המשפחות האבלות אומר ל"בחדרי חרדים" כי כולם בקהילה שבורים. "עוד לא התאוששנו מהאסון של הילד שנהרג, האמא עדיין מאושפזת בבית חולים, ועכשיו נחתה עלינו הצרה הזאת, איום ונורא".

רחל הודיה ילדה בשבת בשעה 10:30 בבוקר, אך בצהריים החמיר מצבה והיא הוכנסה לטיפול נמרץ, ולפנות בוקר השיבה את נשמתה לבוראה.

אתמול בלילה בזמן הלידה כל בני המשפחה שהו בבית החולים וקיוו לנס, אך נגזרה הגזירה. הקהילה החרדית המקומית יחד עם הקהילה החרדית יוצאי ארגנטינה המתגוררים בישראל המומים ומבכים את לכתה בטרם עת של רחל הצעירה. הלוויתה תצא בשעה 10:15 הבוקר (שעון מקומי) מישיבת 'חכם ניסים כהן' ברובע אונסה, ומשם תעבור בקהילת 'אור תורה' רובע ברקס, בדרכה לבית העלמין "אייסה" שבסודאדלה.

בואנוס איירס ארגנטינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד