ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
בעקבות פניית השרה

היישוב החרדי קיבל עשרות אלפי שקלים ויערוך בדיקות לכל התושבים

בטלז סטון מנסים כעת פיילוט חדשני שבמסגרתו ייבדקו במבצע בזק כלל התושבים, בוצעו עד כה כ-2,000 בדיקות. המימון למבצע לאחר פנייה של השרה ינקלביץ' לשר הביטחון גנץ

היישוב החרדי קיבל עשרות אלפי שקלים ויערוך בדיקות לכל התושבים
אחים ואחיות בבדיקות קורונה צילום: דוברות 'כללית'

בעקבות פנייתה של השרה עומר ינקלביץ' לשר הביטחון בני גנץ, העביר משרד הביטחון סכום של עשרות אלפי שקלים למועצת טלז סטון (קרית יערים) לצורך עריכת בדיקות קורונה לכלל תושבי העיר.

ביישוב מנסים כעת פיילוט חדשני שבמסגרתו ייבדקו במבצע בזק כלל התושבים, בוצעו עד כה כ-2,000 בדיקות. לדברי השרה ינקלביץ' מדובר בפעולת חירום על מנת לעצור את ההתפרצות ביישוב.

ראש המועצה יצחק רביץ קורא לתושבי המועצה להגיע ולבצע את הבדיקות: "ברוך השם אנחנו רואים שהחיסונים כבר כמעט פה אבל עד שכל תושבי מדינת ישראל יתחסנו ייקח מעט זמן ואנחנו רוצים להציל חיים כאן ועכשיו. אני קורא לכל תושבי המועצה ובכלל לתושבי מדינת ישראל לעשות כמה שיותר בדיקות, רק על ידי אחריות חברתית ובעזרת השם נמגר את הנגיף ונחזור לשגרה מלאה".

כזכור, היישוב קריית יערים היה היישוב שווה את ההתפרצות הקשה ביותר בתחילת הגל הראשון. במהלך הגל השני הוא שמר על עצמו בתחתית הרמזור, אולם עם תחילת הגל השלישי חווה היישוב התפרצות נוספת וכעת הוא מוגדר שוב כאדום.

קורונה קרית יערים טלז סטון יצחק רביץ בני גנץ עומר ינקלביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד