ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
פטנט ישראלי

במינוס 2 מעלות: כך משווקים החיסונים עד אליכם

שר הבריאות חשף הערב איך עומדים בחברת ס.ל.א. המאחסנת ומפיצה את החיסונים, בקצב, אותו הגדירו להם רשויות הבריאות במדינה • הראש הישראלי לא מפסיק להפתיע

במינוס 2 מעלות: כך משווקים החיסונים עד אליכם
חיסונים לקורונה צילום: צלמי פלאש 90

בכל מה שקשור לקצב החיסונים נגד נגיף הקורונה במשרד הבריאות לוחצים על הגז, וכשמגיעים למקסימום, לוחצים שוב את הדוושה. כך על פי חשיפתו הערב (ראשון) של שר הבריאות שסיפר כיצד מגיעה ישראל למקום הראשון בעולם במתן החיסונים לאזרחים

שר הבריאות יולי אדלשטיין חשף הערב את "הפטנט הישראלי" שמאפשר לחיסון להגיע לכל מקום בארץ, למרות דרישות האחסנה וההפצה המחמירות של חברת פייזר על מנת לשמר את החיסון במצב מיטבי.

"ישבנו במשרד הבריאות וקברנו את הראש איך מגיעים לכל נקודה בארץ, והראש הישראלי לא מפסיק להפתיע" חשף אדלשטיין בהתרגשות, והצהיר: "ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שמבצעת אירוז מחדש ומאפשרת לחסן בנקודות קצה במקסימום נגישות לציבור".

"עובדי ס.ל.א. עובדים בתוך מקררים בטמפרטורות של 2 מעלות! ככה נגיע לכל נקודה בארץ בלי לאבד חיסונים יקרים. ככה אנחנו הופכים את ישראל למדינה המובילה בעולם במתן חיסונים!" אמר שר הבריאות בגאווה.

מוקדם יותר הערב תקף אדלשטיין את ההחלטה שהתקבלה היום בוועדת החינוך לאפשר לכל הכתות להמשיך את סדרי הלימודים: "אנחנו נכנסים לסגר. זה דורש אחריות אישית מכל אחת ואחד מאתנו. לצערי לא כל אחד נוהג באחריות" תקף אדלשטיין, והסביר את כוונתו: "ראינו זאת היום בוועדת החינוך של הכנסת, בהחלטה האומללה לחדש את הלימודים בכל הכיתות - דבר שוודאי יאריך את הסגר".

לסיום אמר אדלשטיין: "אני סומך עליכם, אזרחי ישראל. אם כולנו ננהג באחריות נראה את האור הגדול בסוף המגיפה".

קורונה חיסון לקורונה יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד