ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
סנסציה במדינה

אוגנדה: בן שבע בתפקיד 'טייס משנה' במטוסי ססנה

ילד בן 7 מאוגנדה מעריץ של איל ההון והיזם אילון מאסק, הפך לסנסציה בארצו בזכות כישוריו האוויריים ויכולתו להטיס מטוס ולטפל בבעיות תעופה במטוסים

אוגנדה: בן שבע בתפקיד 'טייס משנה' במטוסי ססנה
מטוס ססנה צילום: wikipedia

ילד אוגנדי בן 7, המכונה 'קפטן', כבר טס שלוש פעמים עם מטוס הססנה כשמודל החיקוי שלו הוא לא פחות מהיזם איל ההון אילון מאסק. הילד הפך לסנסציה בארצו בזכות כישוריו האוויריים. גרהם שמע, בן 7, זכה לכינוי 'קפטן' בזכות הידע המרשים שלו במטוסים וכישורי הטסה.

הילד הצעיר כבר טס כחניך שלוש פעמים על ססנה 172. חובב מתמטיקה ומדע, הוא אמר כי חלומו הוא להיות טייס ואסטרונאוט, ומתישהו לטוס למאדים.

"מודל לחיקוי שלי הוא אילון מאסק היזם" אמר הילד. לדבריו, "אני אוהב את אילון מאסק כי אני רוצה ללמוד איתו על חלל, ללכת איתו לחלל וגם לקבל לחיצת יד". הוא התראיין לטלוויזיה המקומית ואף הוזמן לפגישות על ידי שגריר גרמניה ושר התחבורה במדינה.

כאשר מדריך בשדה התעופה הבינלאומי באנטבה – אוגנדה, ביקש ממנו להסביר כיצד המנועים עובדים במטוס שחנה על המסלול, ענה גרהם ללא דופי על כל השאלות ושלט בחומר בצורה מעוררת השתאות.

גרהם התחיל שיעורי טיסה ואמר על הטיסה הראשונה שלו "הרגשתי כמו ציפור שעפה למעלה". מאז הוא טס שלוש פעמים כטייס משנה והוא מתמקד בתורת התעופה והחלל.

אוגנדה טייס חיל האוויר אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד