כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בירה סיגריה ולהביור

ארה"ב: כך מפנים את השלג בשניות • צפו בתיעוד

עם נעלי בית בירה וסיגריה, גבר פינה את שביל הגישה לביתו מהשלג שנערם בתוך שניות באמצעות להביור. חלקים מהקרקע עדיין נראו בוערים כאשר הדלק הנוזלי המשיך לבעור, אך המשימה הושלמה בזמן קצר במיוחד • אל תנסו את זה בבית

ארה"ב: כך מפנים את השלג בשניות • צפו בתיעוד
טימותי בראונינג מפנה את השלג צילום: מתוך הסרטון

גבר מקנטאקי שבארצות הברית רצה לפנות את השלג מהחניה שלו והשתמש בלהביור כדי להמיס את השלג בתוך שניות, אך עשה זאת עם נעלי בית ובירה וסיגריה בוערת.

בתיעוד שהפך ויראלי, ניתן לראות את טימותי בראונינג מאשלנד, ממזרח לקסינגטון קנטקי, כשהוא עומד בחניה שלו רק בחלוק רחצה, נעלי בית וכובע עם סיגר בפה. ופחית בירה בידו, הוא נראה מכוון את הלהביור לצד אחד של שביל הגישה ואז לצד השני, וממיס מיד את השלג והקרח שהצטברו.

אשתו שצילמה את התיעוד נשמעת אומרת: "שירותי הסרת השלג בראונינג זמינים כעת". בראונינג לקח בקלות את העבודה כשהוא ממיס את השלג, חלקים מהקרקע עדיין נראו בוערים כאשר הדלק הנוזלי המשיך לבעור, בשלב מסוים, נהג חולף צופר לעברם תוך כדי נסיעה אך הם לא נראו מוטרדים במיוחד.

גולשים רבים ברשתות החברתיות התלהבו מהרעיון ותהו למה לא כולם עושים זאת: "זה בסך הכול קרח שהופך למים, שווה לנסות את זה בחצר שלכם", כתב אחד מהם.

שלג דלק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד