י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
השקט הופר

רקטה נורתה לכרם שלום ונחתה בשטח הרצועה

ימים ספורים לאחר ירי הרקטה לעבר העיר אשקלון, הלילה הופר שוב השקט ואזעקת צבע אדום הופעלה בקיבוץ כרם שלום בעוטף עזה | הרקטה שנורתה נפלה בתוך שטח הרצועה סמוך לגדר המערכת | היום צפוי להיפתח תרגיל נרחב של הזרועות הצבאיות ברצועת עזה

רקטה נורתה לכרם שלום ונחתה בשטח הרצועה
מערכת כיפת ברזל בפעולה. אילוסטרציה צילום: אדי ישראל, פלאש 90

אזעקת צבע אדום הופעלה הלילה בקיבוץ כרם שלום שבמועצה האזורית אשכול בעקבות רקטה שנורתה מאזור רפיח ברצועת עזה. הרקטה נורתה מעט לאחר חצות, והתפוצצה בשטח הרצועה סמוך לגדר המערכת.

בצה"ל אישרו כי בוצע ירי מהרצועה "זוהה שיגור אחד משטח מרצועת עזה שלא חצה לשטח ישראל", נמסר בהודעת הצבא. לא דווח על נפגעי חרדה שנזקקו לטיפול רפואי.

בתוך כך, הבוקר צפוי להיפתח ברצועת עזה תרגיל משותף של הזרועות הצבאיות המשויכות לארגוני הטרור, בראשם חמאס והג'יהאד האסלאמי. בתרגיל צפויים לפעול היחידות הצבאיות המובחרות של הארגונים וכן ישוגרו רקטות כניסוי לעבר הים.

התרגיל יתרחש ברקע החשש מפעולה ישראלית ברצועה רגע לפני עזיבתו של הנשיא טראמפ את הבית הלבן. בעקבות החשש, גורמים פלסטיינים מדווחים כי ברצועה שומרים כל העת על דריכות.

כזכור, מטוסי חיל האוויר תקפו במהלך ליל שבת שורת יעדי טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה, בתגובה לירי רקטות שבוצע לעבר העיר אשקלון. בעזה דיווחו על הרס רב שנגרם כתוצאה מהתקיפה.

מוקדם יותר, סמוך לשעה 20:00 בערב שבת, הופעלה אזעקה בעיר אשקלון, ובמספר יישובים סמוכים בעוטף עזה, כתוצאה מהירי שבוצע מעזה לעבר העיר. מערכת כיפת ברזל הצליחה ליירט את שתי הרקטות שנורו.

במד"א עדכנו כי לא היו נפגעים בגוף כתוצאה ישירה מהירי, אך מספר נפגעי חרדה פונו לבית החולים ברזילי בעיר. בנוסף, שלושה בני אדם נפצעו בעת הריצה למרחב המוגן.

במהלך תקיפת חיל האוויר, נפגעו אתר לייצור אמצעי לחימה רקטיים, תשתית תת קרקעית ועמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס

 

 

 

עזה ירי רקטות כרם שלום עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד