י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתחסנים ב4 שפות

בשבעים לשון: האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו הפיץ לחסידיו מכתב בארבע שפות הקורא להתחסן בהקדם

האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו קורא לחסידיו בכל רחבי העולם להתחסן כנגד מגפת הקורונה • המכתב שנכתב במפגש עם בכירי 'כללית' הופץ במספר שפות לכל מוסדותיו בישראל, ארצות הברית, צרפת וארגנטינה • "מצווה לשמוע בעצת חכמים ובקרוב נזכה לחזור לשמוע בבתי המדרשות ובבתי הכנסת את קול התורה והתפילות"

בשבעים לשון: האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו הפיץ לחסידיו מכתב בארבע שפות הקורא להתחסן בהקדם
בכתיבת המכתבים צילום: יח"צ

למעלה מ-26 מוסדות תורניים ברחבי העולם הנמצאים תחת נשיאותו של האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו, קיבלו היום מכתב מיוחד בו הוא מורה לחסידיו ללכת ולהתחסן בהקדם. בראשית מכתבו מביא הרב פסוקים בעניין השמירה על הנפש ולאחר מכן את דברי הרמב"ם שכותב כי "הואיל והיות הגוף בריא ושלם מדרכי השם הוא, שהרי אי אפשר שיבין או ידע דבר מידיעת הבורא והוא חולה, לפיכך ירחיק האדם את עצמו מדברים המאבדים את הגוף, ולהנהיג את עצמו בדברים המברים והמחלימים".

בהמשך המכתב שנכתב בפגישה עם מנהל מחוז שרון שומרון בכללית מר ארז ליבל והרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית, כותב הרב "ברוך השם שלא עזב חסדו מאיתנו והביא לנו בימים קשים של מגפת הקורונה את החיסון שגדולי ישראל בעצת הרופאים המליצו לעשותו, ובוודאי שמצווה לשמוע בעצת חכמים, ובטוחני שלא תצא תקלה תחת ידם".

לצד הקריאה לתלמידיו וחסידיו להתחסן, מודה הרב לפועלים והמעוררים את הציבור בנושא החיסונים. "ואודה לד"ר ארז ליבל מנהל מחוז שרון בקופת החולים כללית והרב אברהם קונסקי שביקשו מאתנו לעורר את הציבור שיתחסנו, וב"ה בקרוב נחזור לחיים רגילים ובריאים, ונזכה לחזור לשמוע בבתי המדרשות ובבתי הכנסת את קול התורה והתפילות", כותב האדמו"ר.

הרב אברהם קונסקי מנהל המגזר החרדי בשירותי בריאות כללית הודה לרב פינטו על ההתגייסות והמכתב המיוחד שיצא במספר שפות. הרב קונסקי הוסיך כי הוא בטוח שלאור קריאתו של הרב יגיעו רבים מתלמידיו של הרב להתחסן על מנת לשמור על בריאותם ולסייע להחזרת קול התורה למוסדות במהרה.

שירותי בריאות כללית חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד